درباره هتل آپارتمان سلما

هتل دو ستاره سلما مشهد در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسیده است٫ این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده و از مزایای هتل سلما می‌توان دسترسی آسان به مراکز خرید اعم از بازار رضا اشاره نمود٫ هتل سلما در ۶ طبقه و ۴۲ واحد اقامتی با پرسنل و کادری مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرانقدر می‌باشند
هتل آپارتمان سلما
هتل آپارتمان سلما
هتل آپارتمان سلما
هتل آپارتمان سلما
هتل آپارتمان سلما
هتل آپارتمان سلما
هتل آپارتمان سلما
هتل آپارتمان سلما
هتل آپارتمان سلما
هتل آپارتمان سلما

آدرس هتل آپارتمان سلما :

خیابان امام رضا3

امکانات هتل آپارتمان سلما

حمام
صندوق امانات
رستوران
اینترنت
فکس
لابی
پرینتر
فتوکپی
اسانسور
نمازخانه
زنگ هشدار
اتاق چمدان
پله اضطراری
پذیرش 24 ساعته
دستگاه واکس کفش
کپسول اتش نشانی
سیستم اعلام حریق
خدمات تهیه بلیط
اینترنت لابی
خدمات خانه داری
تلوزیون در لابی
تلفن در اتاق
سرویس بهداشتی فرنگی
سرویس بهداشتی ایرانی
شبکه پخش فیلم
مینی بار با هزینه
سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات
یخچال
کمد لباس
روم سرویس
امکان شارژ وسایل الکتریکی
یخچال
لوازم بهداشتی
دمپایی
تلوزیون در اتاق
اینترنت در اتاق
خدمات برای معلولین
ترانسفر رفت باهزینه
ترانسفر برگشت باهزینه
خدمات بیدارباش
از تاریخ جمعه 27 مهر 1403
به مدت 1 شب(شنبه 28 مهر 1403)

از تاریخ: جمعه 27 مهر 1403

به مدت : 1 شب(شنبه 28 مهر 1403)

متاسفانه نتیجه ای برای جستجوی شما یافت نشد

رزرو هتل آپارتمان سلما + تور با تخفیف ویژه

با معرفی هتل سلما مشهد خواهید دانست که این هتل دارای چه ویژگی‌ هایی است و امکانات آن برای زُوار چیست. آشنایی با ساختمان و مهم‌ ترین موضوعاتی که برای رزرو هتل لازم هستند در ادامه توضیح داده خواهند شد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. به طور مثال به نوع غذا و رستوران هتل که یکی از مهم‌ترین سوالات مهمانان و زوار است می‌پردازیم و آنها را توضیح خواهیم داد. همچنین موضوع بسیار مهم دیگری که برای تمام زوار اهمیت دارد را در ادامه توضیح خواهیم داد که مربوط به دسترسی مکانی هتل به حرم می‌ شود. با خواندن مطالب زیر به طور کامل خواهید دانست که این هتل دارای چه مشخصاتی است و در نهایت اقدام به رزرو کنید.

معرفی هتل سلما مشهد

هتل سلما مشهد در سال ۱۳۹۴ شمسی ساخته شده است. بنابراین این هتل بسیار جوان می‌ باشد و ساختمان آن دارای طراحی جدید است. البته این طراحی جدید به معنای این موضوع نیست که از حالت ساده و زیبا بودن خارج شده است. مسافران به راحتی می‌ توانند با طراحی اتاق‌ ها و هتل ارتباط برقرار کنند و هیچ نوع دل زدگی ناشی از رنگ یا طراحی محیط برایشان ایجاد نخواهد شد. این هتل ۶ طبقه دارد که مجموعاً دارای ۱۰۹ تخت خواب و ۴۱ واحد می‌ باشد. دو ویژگی بسیار مهم هتل که شامل: جذابیت و ساده بودن می شود در طراحی تمام بخش‌ های هتل رعایت شده است. مکان و محل ساخته شدن این هتل، فوق العاده استثنایی است و دقیقاً همین موضوع می‌ تواند علت اصلی رزرو اتاق برای بسیاری از شما زائران گرامی باشد.

هتل سلما دارای لابی با دکوراسیون ویژه است که مهمانان می‌توانند در آنجا استراحت کنند. لابی به گونه‌ ای طراحی شده است که مسافران می توانند هم در آنجا برای ساعاتی استراحت کرده و هم تلویزیون را تماشا کنند. میزان ظرفیت این لابی حدود ۲۰ نفر است که زُوار می‌ توانند در آنجا با مهمانانشان نیز دیدار و گفتگو کنند. ورودی این هتل به زیبایی طراحی شده است و اولین بخشی که مهمانان با آن روبرو خواهند شد قسمت پذیرش می باشد. قسمت راه پله و ورودی به اتاق‌ ها نیز به زیبایی طراحی شده‌ اند و رنگ بندی کاغذ دیواری ‌ها به گونه‌ ای هستند که باعث دل زدگی نمی شوند. این هتل دارای رستوران است که بنابراین مسافران عزیز نیازی ندارند برای میل کردن وعده ‌های غذایی به خارج از هتل بروند.

آدرس هتل سلما مشهد کجاست ؟

مکان قرارگیری ساختمان هتل سلما در نزدیک‌ترین حالت ممکن به حرم است. در نتیجه این هتل یکی از بهترین گزینه‌ ها برای مهمانانی است که به دنبال هتل نزدیک به حرم می‌ باشند. به طور دقیق ساختمان این هتل در خیابان امام رضا و در کوچه امام رضا ۳ قرار گرفته است. البته کوچه امام رضا ۳ تنها راه ارتباطی این هتل نمی‌ باشد و از طریق کوچه‌ های دیگری نیز می‌ توانید به این هتل و خیابان اصلی برسید. یعنی از طریق کوچه اندرزگو ۲ می‌توانید به خیابان اندرزگو برسید و به سمت حرم یا سایر نقاط دیگر مشهد بروید. همچنین سایر نقاط مهم شهر مانند: بازارهای مختلف نیز در نزدیکی این هتل می‌ باشند و به طور پیاده می‌توانید به آنها برسید.

مقررات هتل سلما

هتل سلما مشهد به دلیل اینکه در خیابان امام رضا (ع) قرار دارد مشرف به باب الرضا می باشد. بنابراین مهمانان و زائران به طور پیاده فقط از باب الرضا وارد صحن پیامبر اعظم و سپس حرم امام رضا خواهند شد. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که با وسیله ی نقلیه می‌توانید به این هتل تردد کنید اما باید بدانید که پارکینگ ندارد. یعنی زائران گرامی باید خودروهایشان را در کوچه‌ ها و یا پارکینگ‌ های عمومی اطراف هتل پارک کنند. اما کسانی که با خودروی شخصی به مشهد نیامده‌ اند می‌ توانند اتاق مورد نظرشان را رزرو و به راحتی به حرم رفت و آمد کنند. نکته دیگری در مورد موقعیت ساختمانی این هتل وجود دارد که مربوط به منظره ی اتاق‌ ها می ‌شود که در قسمت خاص خودش خواهیم گفت.

رستوران و خدمات غذایی هتل سلما مشهد

هتل سلما دارای یک رستوران مجزا جهت پذیرایی از مهمانان می‌ باشد. زائران و مهمانان گرامی می‌ توانند تمام وعده‌ های غذایی خود را در این رستوران میل کنند. البته این نکته را باید بدانید که امکان طبخ غذا در این رستوران به صورت شخصی وجود ندارد. همچنین در اتاق‌ های هتل نیز امکان آشپزی وجود ندارد و وعده‌ های غذایی صرفاً توسط خود رستوران طبخ می‌ شوند. هر کدام از روزهای هفته دارای منوی غذای متفاوتی از روز قبل است که این موضوع باعث می‌ شود مهمانان از طبخ غذای یکنواخت خسته نشوند. وعده‌ های غذایی که در این رستوران سرو می‌شوند توسط یک آشپز با سابقه می باشد که به خوبی می‌داند هر کدام از غذاها را چگونه باید آماده کند. بنابراین نگرانی از بابت کیفیت طبع غذا نداشته باشید.

قیمت اتاق هتل سلما مشهد چقدر است ؟

رستوران هتل سلما دارای یک طراحی و دکوراسیون خانوادگی است. یعنی میزهای این رستوران به طور ۴ نفره طراحی شده‌ اند که همگی چوبی می‌ باشند. خانواده‌ هایی که بیشتر از ۴ نفر هستند می‌ توانند از میزهای بزرگتر استفاده کنند. تمامی ظروفی که در رستوران وجود دارند، سالم و بدون ضربه خوردگی هستند که لذت غذا خوردن را دوچندان می‌ کنند. البته لازم است بدانید که محل این رستوران در طبقه منفی ۱ هتل قرار دارد که بنابراین هیچ گونه آلودگی هوایی برای اتاق‌ ها ایجاد نمی‌ کند. یعنی اتاق ‌ها محل انباشت هوای ناشی از طبخ غذا نخواهند شد. نکته آخر در این موضوع مربوط به طراحی داخلی رستوران می شود که با استفاده از نورپردازی انجام گرفته و فضای لذت بخشی را برای مهمانان ایجاد کرده است.

 کافی شاپ و چایخانه سنتی هتل سلما مشهد

هتل سلما مشهد دارای کافی شاپ نیز می‌ باشد. بنابراین مهمانان و زائران گرامی می‌ت وانند در هنگام عصر و یا سایر اوقات به کافی شاپ مراجعه کرده و نوشیدنی دلخواهشان را میل کنند. طراحی کافی شاپ و رستوران به گونه‌ ای است که امکان پذیرایی از ۶۰ نفر را دارد. در نتیجه هیچگاه نگران ظرفیت نباشید و هرگاه که بخواهید می‌ توانید به کافی شاپ مراجعه کرده و میز دلخواهتان را انتخاب کنید. شاید این سوال برایتان مطرح شود و بخواهید بدانید که چه نوع نوشیدنی‌ هایی در این کافی شاپ وجود دارند؟ تمام نوشیدنی‌ های سرد و گرم که در کافه‌ ها سرو می‌ شوند در کافی شاپ هتل نیز وجود دارند.

معرفی اتاق‌ ها و امکانات هتل سلما مشهد

هتل سلما مشهد دارای اتاق‌ های گوناگونی است که رزرو آنها از دو نفر آغاز می‌ شود. بزرگترین اتاق این هتل نیز ۴ نفره است و خانواده‌ هایی که جمعیت‌شان بیش از ۴ نفر است باید چندین اتاق رزرو کنند. تمام اتاق‌ ها دارای امکانات مختلف رفاهی و تخت خواب هستند. لازم به ذکر است که با توجه به نوساز بودن ساختمان هتل، زیبایی و جذابیت تمام اتاق‌ ها حفظ شده و هیچگونه آسیبی در دیوارها وجود ندارد. موقعیت هتل به گونه‌ ای است که امکان مشرف شدن پنجره‌ های اتاق‌ ها به حرم مطهر وجود ندارد. تمام اتاق‌ ها مجهز به حمام و سرویس بهداشتی فرنگی هستند که به خوبی نظافت شده‌ اند.

سال ساخت ساختمان هتل سلما مشهد

هتل سلما مشهد به تمام اتاق‌ ها صبحانه ی رایگان می‌ دهد. این صبحانه را می‌توانید در رستوران تحویل بگیرید و همان جا میل کنید. در تمام اتاق‌ ها دستگاه چای ساز قرار داده شده است تا زائران گرامی بتوانند در کنار خانواده از وعده‌ های عصرگاهی لذت ببرند. لازم به ذکر است که مواد لازم بهداشتی در حمام های اتاق ها وجود دارند که می‌ توانید از آنها استفاده کنید. همچنین امکانات دیگری که در این هتل وجود دارند عبارتند از:

  • کمد
  • دراور
  • آباژور
  • سیستم تهویه هوا
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • یخچال
  • پریز برق
  • تلویزیون

امکانات و خدمات هتل سلما مشهد

هتل سلما مشهد دارای قابلیت فولبرد است. یعنی زائران و مهمانان گرامی با انتخاب سطح رزرو خود می‌ توانند از خدمات و مزایای بیشتری نسبت به سایرین برخوردار شوند. این خدمات بیشتر مربوط به نوع اتاق و وعده‌ های غذایی با قابلیت سلف سرویس می‌ باشد. خدمات دیگری که این هتل دارد مربوط به قابلیت نقل و انتقال مسافران می‌ شود. یعنی اگرچه هتل پارکینگ ندارد ولی می‌ تواند وسیله ی نقلیه قابل اعتماد برای نقل و انتقال زائران به هر نقطه از مشهد را فراهم کند. همچنین امکان دریافت تاکسی سرویس و خدمات خاص برای معلولین وجود دارد. ویژگی دیگری که هتل دارد مربوط به خدمات خانه داری می شود که به طور روزانه در تمام اتاق ها است. همچنین دو ویژگی مهم دیگر نیز وجود دارند که مربوط به خدمات خشکشویی و اتاق چمدان می‌ شوند.

هزینه اقامت در هتل سلما مشهد چقدر است ؟

هزینه اقامت در هتل سلما با توجه به رزرو مشخص می شود. یعنی شما زائران گرامی قبل از اینکه به شهر مشهد بیایید می‌توانید به طور اینترنتی اقدام به بررسی و رزرو اتاق مورد نظرتان کنید. بدیهی است که رزرو اولیه نیاز به پرداخت هزینه دارد و این هزینه قطعاً نهایی نیست. هزینه ی نهایی زمانی محاسبه می‌شود که مدت زمان اقامت شما در هتل به پایان رسیده باشد و می ‌خواهید اتاق ‌ها را تحویل دهید. این نکته را باید بدانید که ساعت تحویل گرفتن اتاق ‌ها، 14  بعد از ظهر و ساعت تحویل دادن آنها 12 ظهر می‌ باشد.

موقعیت هتل نسبت به سایر اماکن مشهد

فاصله هتل سلما تا حرم مطهر امام رضا (ع) فقط ۵ دقیقه است. بنابراین زائران گرامی بدون اینکه بخواهند هزینه‌ ای بابت رفت و آمد بپردازند می‌توانند در هر ساعتی بدون هیچ مشکلی به حرم بروند. همچنین بازار سرشور و بازار رضا نیز فقط ۵ دقیقه با این هتل فاصله دارند و مسافران گرامی می‌توانند به طور پیاده به بازارها بروند. دو خیابان اصلی یعنی خیابان امام رضا و خیابان شهید اندرزگو در مجاورت این هتل می‌ باشند که از طریق آنها می‌توانید به سایر نقاط شهر بروید.