جاذبه گردشگری مشهد

خانه وارونه الماس مشهد کجاست ؟

تاریخ انتشار : 7 فروردین 1403

جهت رزرو هتل در مشهد و رزرو تور مشهد لطفا با این شماره تماس بگیرید - ۰۵۱۳۸۵۳۸۶۰۰

تنوع مکان های دیدنی مشهد، یکی از مزیت های سفر به شهر مشهد می باشد. اگرچه هدف درصد بالایی از کسانی که به این شهر می روند، زیارت است ولی مکان ها و جاذبه های متنوع دیگری نیز در این شهر وجود دارد که می توان از آنها دیدن کرد. خانه وارونه یکی از این مکان های جذابی است که در ادامه به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

معرفی خانه وارونه الماس مشهد

بازدید از خانه وارونه الماس مشهد، یک تجربه و چالش عالی برای کسانی است که به دنبال جاهای متفاوت هستند. در این مکان می توان از تمام وسایل خانه به صورت وارونه عکس گرفت و آنها را در حالت عادی تصور کرد. انجام این کار می تواند یک فعالیت موثر برای به چالش کشیدن مغز نیز باشد. این مکان به عنوان یکی از جاهای دیدنی و جذاب شهر مشهد به شمار می آید که در مجتمع الماس شهر قرار دارد. خانه وارونه، ترکیبی از هنر و خلاقیت است که می توان در آن عکس های جذاب و متنوعی گرفت.

تصور بسیاری از افراد این است که امکان ورود به خانه وارونه الماس مشهد وجود ندارد، در حالی که اینطور نیست. تمام بازدیدکنندگان می توانند وارد این خانه شده و عکس برداری کنند. البته امکان دست زدن به تمام اشیاء این خانه نیز وجود دارد. نمونه های مشابه این فضا در تهران و بسیاری از کشورهای دیگر نیز وجود دارد. مشهد به عنوان یکی از پرمخاطب ترین شهرهای کشور، توانسته مکانی با چنین شرایطی برای بازدید مسافران و شهروندان ایجاد کند.

کارهایی که در خانه وارونه الماس مشهد می توان انجام داد

طراحی اشیاء در خانه وارونه الماس مشهد با هدف ایجاد یک فضای هنری و جذاب انجام شده است. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، نمونه‌های مشابه این خانه در سایر کشورها مثل ترکیه و عمان هم طراحی شده است. فضای این خانه به گونه ای است که بازدید کنندگان تصور می کنند روی سقف خانه راه می روند. مهمترین فعالیتی که در این خانه می توان انجام داد، عکاسی است. افراد با گرفتن عکس در جاهای مختلف این خانه، می توانند تصاویری متفاوت داشته باشند. با گرفتن عکس در هر کدام از گوشه های این خانه، می توان خود را در حال قدم زدن روی سقف و دیوارها تصور کرد.  

خانه وارونه الماس مشهد کجاست ؟ | ایران تراول 24  

عکاسی در خانه وارونه الماس مشهد

عکاسی در خانه وارونه مشهد

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، اصلی ترین فعالیت در خانه وارونه الماس مشهد، عکاسی است. اتاق آینه در این مکان نیز برای گرفتن عکس های جذاب و متفاوت، وجود دارد که باعث جذاب تر شدن عکس ها می شود. با راهنمایی کارکنان آنجا می توان عکس های جذاب و متفاوتی نیز گرفت. در این مکان یک تیم عکاسی حرفه ای برای ارائه خدمات به بازدید کنندگان نیز وجود دارد. افراد می توانند با پرداخت هزینه از خدمات این گروه برای داشتن عکس هایی متفاوت و جذاب استفاده کنند.

آدرس خانه وارونه الماس مشهد کجاست ؟

خانه وارونه الماس مشهد در مجتمع الماس شرق قرار گرفته که بعد از وارد شدن به این مجتمع، باید به طبقه منفی یک آن رفت. ورودی شماره دو این مجتمع، نزدیکترین مسیر به خانه وارونه است. راههای دسترسی به الماس شرق نیز متنوع اند و افراد می توانند از ماشین شخصی یا وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. اتوبوس هایی که می توان برای رفتن به این مجتمع و خانه وارونه استفاده کرد، شامل خطوط 88، 8، 39 و 1080 اشاره کرد.

ساعات کاری خانه وارونه مشهد

ساعات کاری خانه وارونه الماس مشهد طبق آخرین اطلاعات و بررسی های انجام شده در روزهای معمولی، 12 تا 21 می باشد. امکان تغییر ساعات کاری این مکان در روزهای خاص و تعطیلات رسمی وجود دارد که معمولا از طریق شبکه‌های اجتماعی مرتبط اطلاع رسانی می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توان به شماره تلفن های این مکان تماس گرفت. شماره تماس خانه وارونه: ۰۵۱۳۷۱۱۳۱۱۱

امکانات موجود در مجتمع الماس شرق

خانه وارونه الماس مشهد که در مجتمع الماس شرق قرار گرفته، دارای امکانات متنوعی است. افرادی که قصد بازدید از خانه وارونه را دارند، می توانند از امکانات این مجتمع نیز استفاده لازم را بکنند. در ادامه به برخی از امکانات این پاساژ تجاری اشاره خواهیم کرد.

  • شهربازی این مکان با دستگاه های متنوع، امکان تفریح و سرگرمی را برای تمام افراد خانواده فراهم کرده است.
  • از دیگر مکان های جذاب در این مجتمع می توان به سینما 5 بعدی آن اشاره کرد. در این سینما از تجهیزات صوتی و تصویری مجهز استفاده شده که کیفیت پخش فیلم را افزایش می دهد. استفاده از افکت های طبیعی مثل آب، صدای رعد و برق، دود و مه هنگام پخش فیلم نیز باعث می شود تا هیجان تماشای فیلم ها چندین برابر شود.
  • در مجتمع الماس می توان بزرگترین آکواریوم ماهیان آب شور را نیز از نزدیک مشاهده کرد. این آکواریوم در طبقه چهارم مجتمع قرار گرفته که انواع ماهیان شور، لاک پشت ها، اختاپوس، سفره ماهی و کوسه ماهی را دارد.
  • یکی دیگر از مکان های جذاب این مجتمع برای ثبت لحظات به یاد ماندنی، عکاسخانه سنتی می باشد. در این مکان می توان با پوشیدن لباس های سنتی نقاط مختلف کشور، عکس یادگاری گرفت. این مکان که مساحت آن حدود 120 متر مربع است در طبقه دوم قرار دارد.
  • بخش بزرگی از مجتمع الماس شرق به فروشگاه های تجاری در حوزه های مختلف اختصاص دارد. انواع محصولات مثل بدلیجات، پوشاک، صنایع دستی، کیف و کفش، کالای خواب و بسیاری از دسته بندی‌های دیگر توسط فروشگاه های این مکان عرضه می‌شوند. محصولات این مراکز با قیمت های مناسبی عرضه می شوند و در پایان فصل ها و مناسبت های خاص نیز می توان از تخفیفات ویژه این مراکز استفاده کرد.

خانه وارونه الماس مشهد کجاست ؟ | ایران تراول 24  

تفریحات خانه وارونه

جاذبه های نزدیک خانه وارونه الماس مشهد

خانه وارونه الماس مشهد در مجتمع تجاری فرهنگی الماس و در منطقه گردشگری سپاد قرار دارد. کسانی که قصد بازدید از خانه وارونه را دارند، شرایط بازدید از مکان‌های گردشگری و تفریحی دیگری در اطراف این مکان را نیز خواهند داشت. در ادامه به برخی از مهمترین این مکان ها که جزء جاذبه های شهر مشهد نیز به شمار می آیند، اشاره خواهیم کرد.

  • شهربازی قهرمانان مشهد: یکی از مکان های جذاب برای تفریح تمام گروه های سنی به شمار می آید. تنوع تجهیزات و دستگاه‌های تفریحی این مکان بسیار زیادند و همین امر باعث شده تا به یکی از شهربازی های بزرگ شرق ایران تبدیل شود. یکی از نمادهای جذاب در این مکان، قرار گرفتن مجسمه رستم در ورودی آن می باشد که اسطوره شاهنامه فردوسی است.
  • باغ پرندگان مشهد: این باغ، تنها باغ مخصوص پرندگان در شرق ایران به شمار می آید که بیش از 800 گونه پرنده را در خود جای داده است. انواع گونه های منحر به فرد پرندگان آسیایی و آفریقایی را می توان در این باغ مشاهده کرد. تاسیس این باغ در سال 1393 بوده که فاصله آن تا حرم حدود 30 دقیقه می باشد. مساحت این باغ حدود 6000 متر مربع می باشد که در آن تمام امکانات لازم متناسب با نیاز پرندگان وجود دارد.
  • پارک ساحلی آفتاب مشهد: بزرگترین پارک آبی طبقاتی کشور به شمار می آید، مساحت آن 4000 مترمربع بوده و زیر بنای آن نیز 15000 متر است. این مکان که در سال 1390 به بهربرداری رسیده، دارای متنوع ترین و مجهزترین امکانات می باشد. امکان استفاده آقایان و بانوان به صورت همزمان و در سالن های مجزا باعث شده تا تمام افراد خانواده بتوانند از این مکان استفاده کنند. شرایط دسترسی به این مکان از طریق ماشین شخصی و وسایل نقلیه عمومی امکان پذیر است.

خانه وارونه الماس مشهد کجاست ؟ | ایران تراول 24  

خانه وارونه مشهد

خانه وارونه الماس مشهد فقط یکی از جاذبه هایی است که در این شهر و در مجتمع الماس مشهد قرار دارد. این شهر به دلیل موقعیتی که دارد، سالانه میزبان هزاران مسافر و زائر از سراسر کشور و جهان است. پیشنهاد ما به تمام کسانی که به این شهر سفر می کنند، بازدید از خانه وارونه در مجتمع الماس شرق است. بازدید از این مکان می تواند تجربه ای خاص برای کسانی باشد که به دنبال تجربه یک مکان یا فضای متفاوت می باشند.

 

منبع : ایران تراول 24