رزرو هتل و تور مشهد

تور کرمانشاه به مشهد با قطار، تور مشهد از کرمانشاه با قطار

تاریخ انتشار : 26 فروردین 1403

جهت رزرو هتل در مشهد و رزرو تور مشهد لطفا با این شماره تماس بگیرید - ۰۵۱۳۸۵۳۸۶۰۰

کرمانشاه یکی از شهرهای با قدمت ایران است که هر ساله مسافران زیادی از این شهر تاریخی و افسانه ای به مقصد مشهد راهی می شوند. تور کرمانشاه به مشهد با قطار از جمله محبوب ترین تورهای مسافرتی است که ساکنان کرمانشاه از آن استقبال زیادی به عمل می آورند. مردمان غیور و دلیر کرمانشاه به هوای زیارت و سیاحت به سمت مشهد می روند. اگر قرار باشد بهترین مسیر برای سفر از کرمانشاه به مشهد را معرفی کنیم باید به مسیر ریلی اشاره داشته باشیم. این مسیر در حدود 1300 کیلومتر است و توسط بهترین قطارها پوشش دهی می شود. تور کرمانشاه به مشهد با قطار بهانه خوبی برای ثبت خاطره های جدید در مشهد و باز کردن سفره دل در حرم آقا امام رضا (ع) می باشد. اگر شما هم میخواهید راهی کم هزینه، کم خطر و آسان را برای سفر به مشهد از کرمانشاه انتخاب کنید، تور کرمانشاه به مشهد با قطار برای شماست.

قطارهایی که تور کرمانشاه به مشهد دارند

اغلب افرادی که قصد دارند تور کرمانشاه به مشهد با قطار را رزرو کنند، این سوال را می پرسند که کدام قطارها این مسیر ریلی را پوشش می دهند. مسیر کرمانشاه تا مشهد یک مسیر طولانی است و اگر امکانات و خدمات قطار خوب نباشد ممکن است مسافران آزرده خاطر شوند. یک خبر خوب در این باره داریم و آن هم این است که شما می توانید توسط قطارهای 6 تخته پارسی رجا و 4 تخته پلور سبز رجا راهی تور کرمانشاه به مشهد با قطار شوید. این قطارها دارای خدمات مهمانداری عالی هستند و امنیت بالایی دارند. بهره مندی از سیستم تهویه عالی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، بهداشت عالی، سرویس غذا، خدمات پذیرایی و سیستم صوتی تصویری از مزیت های قطارهای پارسی و پلور سبز است.

قطار دیگری که تور کرمانشاه به مشهد با قطار را پوشش دهی می کند، قطار لوکس امید رجا است. این قطار 4 ستاره و 4 تخته می باشد و در هر واگن آن 10 کوپه وجود دارد. اگر می خواهید از امکانات بیشتری در قطار بهره مند شوید، قطار امید رجا گزینه بهتری برای تور کرمانشاه به مشهد با قطار است. دقت داشته باشید که قیمت بلیط قطار امید رجا نسبت به قطارهای پارسی و پلور سبز بیشتر است. با این حال تجربه دلپذیر تری در این قطار خواهید داشت.

در تور کرمانشاه به مشهد با قطار از چه مسیری عبور می کنید؟

کرمانشاه یکی از شهرهای اسطوره ای در غرب کشور است و تور کرمانشاه به مشهد با قطار از ایستگاه راه آهن این شهر آغاز می شود. مسیر ریلی بین کرمانشاه و مشهد چیزی در حدود 1300 کیلومتر می باشد. این مسیر ریلی در حدود 21 ساعت پیموده می شود که تقریبا مدت زمان زیادی برای سفر با قطار است. شما می توانید در این 21 ساعت به صرف قهوه و چای بنشینید و منظره های زیبای بیرون را از نظر بگذرانید. مطالعه کتاب و مجله، تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی، استراحت، قدم زدن در قطار و گپ و گفت با همسفرانی که در تور کرمانشاه به مشهد با قطار با آنها همراه شده اید از دیگر جذابیت های این مسیر 21 ساعته است. از خوبی های تور کرمانشاه به مشهد با قطار این است که شما در این مسیر با همسفران خوش ذوقی همراه می شوید که می توانید ساعت ها با آن ها به گفتگو بنشینید تا طولانی بودن مسیر را حس نکنید.

تور کرمانشاه به مشهد با قطار، تور مشهد از کرمانشاه با قطار  

مسیر تور کرمانشاه مشهد با قطار

در مسیر تور کرمانشاه به مشهد با قطار شما از شهرهایی مانند ملایر، فیروزان، اراک، قم، ورامین، تهران، سمنان، نقاب و نیشابور عبور خواهید کرد. بنابراین صحنه های زیبایی از طبیعت این شهرها را از پشت شیشه های قطار خواهید دید.

بهترین فصل برای رزرو تور کرمانشاه به مشهد کدام فصل است؟

تور کرمانشاه به مشهد با قطار یکی از محبوب ترین تورهای مسافرتی است که اغلب مردم کرمانشاه به قصد زیارت آن را ثبت نام می کنند. کرمانشاه در جوار کشور عراق و کربلا واقع شده است و مردمانی خوش قلب و مذهبی دارد. شوق سفر به مشهد و زیارت از حرم متبرک آقا امام رضا (ع) همواره در قلب مردم این شهر است. با این حال زمان های خاصی از سال تور کرمانشاه به مشهد با قطار رونق بیشتری دارد. فصل های بهار و پاییز فصل های خوبی برای سفر به مشهد از کرمانشاه با قطار هستند. در این فصل ها شرایط آب و هوایی مساعد است و قیمت ها نیز اقتصادی تر هستند.

فصل تابستان به دلیل اوج گرفتن تعطیلات و تقاضای زیاد برای سفر، قیمت هتل ها و تورهای گردشگری بالا می رود. در زمستان نیز شرایط آب و هوایی مشهد به گونه ای است که فرصت چندانی برای گشت و گذار دست نمی دهد. اما اگر دنبال قیمت مناسب هستید و صرفا به قصد زیارت به مشهد می روید، فصل زمستان نیز گزینه خوبی به نظر می رسد.

در تور کرمانشاه به مشهد با قطار از کدام جاذبه ها دیدن خواهید کرد؟

یکی از سوالات متداول در مورد تور کرمانشاه به مشهد با قطار، دیدنی هایی است که قرار است در این سفر از آنها بازدید کنید. کرمانشاه به خودی خود یکی از شهرهای پرجاذبه و دیدنی ایران است. با این حال دیدنی های مشهد در نوع خود برای مردم کرمانشاه جذاب به نظر می رسد. دیدنی های مشهد دست کم از دیدنی های شهری که در آن جاذبه هایی چون طاق بستان و بیستون و معبد آناهیتا پادشاهی می کنند ندارد.

تور کرمانشاه به مشهد با قطار، تور مشهد از کرمانشاه با قطار  

دیدنی های تور کرمانشاه مشهد با قطار

از جمله دیدنی هایی که در تور کرمانشاه به مشهد با قطار قرار است از آن ها دیدن کنید می توان به چالیدره، باغ وکیل آباد، خانه توکلی، خانه ملک، خانه داروغه، پارک مینیاتوری مشهد، بازار سنتی رضا، باغ پرندگان، جنگل جیغ، موزه مردم شناسی، پارک طبیعی هفت حوض و سرزمین موج های آبی اشاره کرد. البته این را هم باید بگوییم که مکان های مورد بازدید در تور کرمانشاه به مشهد با قطار بستگی به برنامه ریزی های مدیر تور دارد.

تور کرمانشاه به مشهد با قطار به کدام افراد توصیه می شود؟

تور کرمانشاه به مشهد با قطار یک تور مسافرتی اقتصادی برای افرادی است که می خواهند طبق یک برنامه از پیش تعیین شده مشهدگردی کنند. افراد مسن که عاشقانه هوای زیارت از حرم متبرک امام رضا (ع) را در سر دارند می توانند با تور کرمانشاه به مشهد با قطار سفر کنند. آن ها در این تور مسافرتی به هیچ عنوان احساس خستگی نخواهند کرد. امکان استراحت در قطار برای شما در این سفر وجود دارد. بنابراین طولانی بودن راه شما را اذیت نمیکند. از طرفی زمانی که به مشهد می رسید نیازی نیست آدرس ها را بلد باشید و یا خودتان تاکسی بگیرید. تمام مناطق دیدنی، تفریحی و گردشگری مشهد را همراه تور بازدید خواهید کرد. پس اگر هزینه سفر برای شما مهم است، دنبال امنیت و آرامش هستید و میخواهید طبق برنامه مشهدگردی کنید، تور کرمانشاه به مشهد با قطار برای شماست.

قیمت تور کرمانشاه به مشهد با قطار چقدر است؟

قیمت تور کرمانشاه به مشهد با قطار متغیر است. این هزینه تحت تاثیر پارامترهای مختلفی قرار دارد. به عنوان مثال اینکه قطار انتخابی شما متعلق به کدام شرکت ریلی است، چند تخته است و چند ستاره می باشد همگی در قیمت تور کرمانشاه به مشهد با قطار تاثیر دارند.

از دیگر پارامترهای موثر در قیمت تور کرمانشاه به مشهد با قطار می توان به تعداد روزهای سفر و مدت زمان اقامت شما در هتل اشاره کرد. تعداد ستاره های هتل نیز موضوع مهمی است که در این قیمت تاثیرگذار می باشد. مکان های مورد بازدید، خدمات پذیرایی، امکانات تور، بیمه و فصلی که در آن تور مسافرتی کرمانشاه به مشهد را رزرو می کنید همگی از دیگر موارد موثر در قیمت تور کرمانشاه به مشهد با قطار هستند.

تور کرمانشاه به مشهد با قطار، تور مشهد از کرمانشاه با قطار  

هزینه تور کرمانشاه مشهد با قطار

بهترین هتل های مشهد برای اقامت مسافران تور کرمانشاه مشهد با قطار

اگر قرار باشد بهترین هتل های مشهد برای اقامت مسافران تور کرمانشاه به مشهد با قطار را معرفی کنیم، باید به هتل های اقتصادی و شیک اشاره نماییم. هتل مدینه، هتل اطلس، هتل سراج، هتل مدائن، هتل الماس، هتل ترنم و هتل پردیسان  گزینه های خوبی برای اقامت هستند. این هتل ها دسترسی خوبی به مراکز دیدنی و زیارتی مشهد دارند، بهداشت خوبی دارند، خدمات خوبی ارائه می دهند، برخورد پرسنل در آن ها خوب است و غذای با کیفیتی دارند. بسیار مهم است که هتل مورد اقامت شما دارای فضایی آرام باشد و امکانات رفاهی خوبی در آن وجود داشته باشد. کیفیت بالای غذا و دارا بودن چشم انداز خوب نیز از دیگر مولفه های یک هتل خوب برای اقامت مسافران است.

کلام پایانی

تور کرمانشاه به مشهد با قطار یکی از محبوب ترین تورهای مسافرتی از مبدا کرمانشاه به مقصد مشهد است. این تور مسافرتی در تمام فصل های سال برگزار می شود. با این حال تقاضا برای آن در فصل های پر رونق مانند بهار و تابستان بیشتر است. از خوبی های تور کرمانشاه به مشهد با قطار می توان به امنیت بالا و اقتصادی بودن این تور مسافرتی اشاره کرد. شما می توانید این مسافت طولانی را درون قطار به استراحت بپردازید. از طرفی طبق یک برنامه از پیش تعیین شده می توانید از تمام مناطق دیدنی مشهد بازدید نمایید. اگر می خواهید یک سفر خاطره انگیز را همراه همسفران خوش ذوق رقم بزنید، تور کرمانشاه به مشهد با قطار را از دست ندهید.

  • قیمت بلیط قطار کرمانشاه مشهد با هتل
  • قیمت تور کرمانشاه با قطار
  • تور کرمانشاه مشهد پنج روزه
  • قیمت تور مشهد از کرمانشاه با قطار
  • تور کرمانشاه مشهد هوایی لحظه آخری