رزرو هتل و تور مشهد

تور ساری به مشهد با قطار – تور مشهد از ساری با قطار

تاریخ انتشار : 21 فروردین 1403

جهت رزرو هتل در مشهد و رزرو تور مشهد لطفا با این شماره تماس بگیرید - ۰۵۱۳۸۵۳۸۶۰۰

شهر ساری که به عروس شهرهای مازندران معروف است و در سرسبزی و طبیعت همتا ندارد، دارای یک مسیر ریلی به قلب خراسان می باشد. تور ساری به مشهد با قطار یکی از محبوب ترین تورهای مسافرتی است که از مقصد ساری به مشهد برگزار می شود. مسافران این تور گردشگری به عشق زیارت از حرم متبرک امام رضا (ع) و بازدید از مکان های تفریحی، تاریخی و فرهنگی مشهد راهی این شهر دوست داشتنی می شوند. بی شک اصلی ترین دلیل محبوبیت تور ساری به مشهد با قطار را می توان امنیت بالای مسیرهای ریلی در ایران دانست. این مسیر 15 ساعته توسط بهترین قطارها پوشش دهی می شود. بنابراین اگر شما نیز می خواهید در مسیری امن و بی حاشیه از قلب جنگل های زمرد نشان شمالی به قلب خراسان پل بزنید و راهی این شهر نورانی شوید، می توانید تور ساری به مشهد با قطار را انتخاب کنید.

کدام قطارها بلیط تور ساری به مشهد دارند؟

راحتی، آسودگی و امنیت سه مولفه اصلی و مهمی است که مسافران تور ساری به مشهد با قطار به آن ها اهمیت می دهند. طبیعی است که شما به عنوان مسافر تور ساری به مشهد با قطار بخواهید امن ترین و بهترین قطار را برای سفر خود برگزینید. خبر خوبی که در این باره وجود دارد این است که قطارهای درجه یک و معروف، بلیط قطار ساری به مشهد را عرضه می کنند. بنابراین شما می توانید این مسیر 15 ساعته را در فضایی آرام، امن، تمیز و دوست داشتنی سپری کنید.

قطار 3 ستاره 6 تخته پارسی رجا و قطار 4 ستاره 4 تخته امید رجا از جمله قطارهایی هستند که شما را در تور ساری به مشهد با قطار همراهی می کنند. ناگفته پیداست که قطارهای رجا جزو بهترین قطارهای کشور هستند که به مقصد شهر مقدس مشهد راهی می شوند. از جمله امکانات این قطارها می توان به رستوران، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کتابخانه، سرویس پذیرایی، پزشک قطار، سرویس تهویه، سیستم صوتی تصویری و بهداشت و نظافت عالی اشاره کرد.

تور ساری به مشهد با قطار در کدام فصل ها برگزار می شود؟

آب و هوای بهشتی شمال از مردم این خطه مردمانی خوش ذوق و با صفا ساخته است. مردمانی که خود را با هر شرایطی تطبیق می دهند و از هر فرصتی برای سیاحت استقبال می کنند. دانستن همین نکته کافیست که به این موضوع پی ببرید تور ساری به مشهد با قطار در هر فصلی خواهان دارد. این تور زیارتی سیاحتی در تمام فصل های سال برگزار می شود. و نکته جالب اینجاست که تقاضا برای این تور مسافرتی در هر فصلی چشمگیر است.

شما می توانید در هر زمان از سال راهی سفر به مشهد از ساری با قطار شوید. با این حال تقاضا برای این تور گردشگری در فصل هایی مانند بهار و تابستان به مراتب بیشتر است. در این فصل ها آب و هوای مشهد به معنای واقعی کلمه بهشتی می شود و می توانید با فراغ بال به زیارت بروید و از دیدنی های مشهد بازدید کنید. فصل پاییز نیز از فصل های پر طرفدار برای تور ساری به مشهد با قطار می باشد. نکته مثبت سفر به مشهد از ساری با قطار در فصل پاییز، قیمت اقتصادی تر تور است.

تور ساری به مشهد با قطار – تور مشهد از ساری با قطار  

بهترین فصل بهترین تور ساری مشهد با قطار

جاذبه های تور ساری به مشهد با قطار چیست؟

شهر ساری در جوار دریای خزر به نوبه خود یکی از جاذبه های دوست داشتنی شمال کشور است. با این حال مردم اهل دل و خوش ذوق ساری برای بازدید از دیدنی های مشهد راهی این شهر می شوند. جاذبه های تور ساری به مشهد با قطار شامل دیدنی های شهر مشهد هستند. البته باید این نکته را بگوییم که هر کدام از تورهای گردشگری شما را به مکان های متفاوتی برای بازدید می برند. اغلب تورهای گردشگری قبل از عزیمت و در زمان ثبت نام، مکان های مورد بازدید را به شما خواهند گفت تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

از مهمترین جاذبه های تور ساری به مشهد با قطار می توان به حرم متبرک امام رضا (ع)، مسجد گوهرشاد، سرزمین موج های آبی، بازار سنتی رضا، گنبد خشتی سلطان غیاث الدین، گنبد هارونیه، کلات نادری، پارک طبیعی هفت حوض، دهکده شاندیز، پارک وکیل آباد، موزه نان مشهد، آرامگاه خواجه ربیع، باغ پرندگان، خانه کوزه کنانی، آرامگاه فردوسی و موزه مردم شناسی اشاره کرد.

مسیری که در تور ساری به مشهد با قطار از آن عبور می کنید

مسیری که در تور ساری به مشهد با قطار از آن عبور می کنید یک مسیر ریلی 650 کیلومتری می باشد. شما باید 15 ساعت صبوری در این مسیر به خرج دهید تا سلامت به مقصد برسید. آغاز این مسیر ایستگاه راه آهن ساری است که واقع در انتهای بلوار ارتش است و تقریبا در مرکز شهر قرار دارد. این ایستگاه از آثار به جای مانده از دوران پهلوی می باشد و دسترسی به آن به راحتی با تاکسی صورت می پذیرد. در این مسیر ریلی شما از شهرهایی مانند قائم شهر، شیرگاه، زیراب، ورسک، فیروزکوه، گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود، اسفراین و کاشمر عبور می کنید. ایستگاه آخر نیز ایستگاه راه آهن مشهد واقع در محله مسلم بلوار شهید کامیاب است که فاصله آن تا حرم متبرک امام رضا (ع) تقریبا 2 کیلومتر می باشد.

تور ساری به مشهد با قطار – تور مشهد از ساری با قطار  

بهترین مسیر تور ساری مشهد با قطار

مسیر دیگری که در تور ساری به مشهد با قطار از آن عبور میکنید مسیری است که در آن از شهرهای ساری، بهشهر، گرگان، علی آباد و آزادشهر و بجنورد و قوچان عبور خواهید کرد. این مسیر نسبت به مسیر قبلی کوتاه تر است و جاذبه های دیدنی آن به مراتب چشمگیرتر می باشد. در این مسیر شما سرسبزی های بیشتری را رویت خواهید کرد.

تور ساری به مشهد با قطار به چه افرادی توصیه می شود؟

یکی از سفرهای همیشگی مردم شمال، سفر به مشهد است. بسیاری از مردم شمال هر ساله به قصد سیاحت و زیارت راهی مشهد مقدس می شوند. با این حال سفر با قطار مزایایی دارد که آن را ترجیح می دهند. تور ساری به مشهد با قطار به افرادی که می خواهند با مبلغ مقرون به صرفه به مشهد بروند توصیه می شود. این تور گردشگری در مقایسه با تورهای هوایی و زمینی از نوع اتوبوسی هزینه اقتصادی تری دارد. از طرفی شما می توانید همراه خانواده تان و یا دوستان خود یک کوپه دربست بگیرید. قطارها دارای کوپه خانواده و کوپه بانوان هستند و همین موضوع سفر با قطار را دلچسب تر می کند. تور ساری به مشهد با قطار یک تور اقتصادی، امن و برنامه ریزی شده است که شما طی آن از جذاب ترین مناطق دیدنی مشهد بازدید خواهید کرد.

هزینه تور ساری به مشهد با قطار چقدر است؟

در تور ساری به مشهد با قطار شما از رویایی ترین مسیر ریلی ایران عبور خواهید کرد. در این مسیر دیدنی های زیادی وجود دارد و حیف است که تماشای آن ها را از دست بدهید. سوالی که بسیاری از مسافران در مورد تور ساری به مشهد با قطار می پرسند، پرسش در مورد قیمت است. هزینه تور ساری به مشهد با قطار به پارامترهای زیادی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر در این هزینه می توان به تعداد روزهای سفر، زیارتی بودن یا سیاحتی بودن تور، امکانات و خدمات تور، مکان های مورد بازدید، کلاس هتل، کلاس قطار و رفت و برگشتی بودن بلیط اشاره کرد.

نکته مهم دیگری که باید در مورد هزینه تور ساری به مشهد با قطار عنوان کنیم، فصلی است که در آن سفر می کنید. تور ساری به مشهد با قطار در فصل های پر رونق سال با هزینه بیشتری برگزار می شود چرا که تقاضا برای آن زیاد است. پس اگر دنبال هزینه اقتصادی تر هستید بهتر است نیمه دوم سال را برای تور ساری به مشهد با قطار انتخاب کنید.

تور ساری به مشهد با قطار – تور مشهد از ساری با قطار  

هزینه تور ساری مشهد با قطار

بهترین هتل های مشهد برای اقامت مسافران تور ساری مشهد با قطار

این حق مسافران یک تور گردشگری است که بخواهند با کمترین هزینه بهترین خدمات را دریافت کنند. یکی از عوامل موثر در هزینه تور ساری به مشهد با قطار، محل اقامت است. بسیار مهم است که هتل مورد اقامت شما هم دارای هزینه ای اقتصادی باشد و هم از امکانات و خدمات خوبی بهره مند باشد. از این رو بهترین هتل های مشهد برای تور ساری به مشهد با قطار را می توان هتل سراج، هتل آپارتمان ترنم، هتل آپارتمان تعطیلات، هتل الماس، هتل حلما، هتل اطلس و هتل سایه دانست.

کلام پایانی

تور ساری به مشهد با قطار یکی از پرطرفدار ترین و جذاب ترین تورهای مسافرتی است که از شهر سرسبز ساری به مقصد مدینه الرضا می رود. شما می توانید با رزرو این تور مسافرتی با کمترین هزینه ممکن یک سفر سیاحتی زیارتی را تجربه کنید. در این سفر شما از دیدنی های جذاب شهر مشهد بازدید می کنید و به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) می روید. بهترین فصل ها برای تور ساری به مشهد با قطار فصل های بهار و پاییز هستند. این فصل ها دارای آب و هوای خوبی می باشند و در عین حال قیمت اقتصادی تری نسبت به فصل تابستان دارند. اگر می خواهید تجربه یک سفر دسته جمعی را داشته باشید که خاطره آن برای همیشه گوشه ذهنتان باقی بماند، تور ساری به مشهد با قطار بهترین انتخاب است.

 

  • تور مشهد از ساری
  • تور لحظه آخری ساری به مشهد
  • تور مشهد از ساری با اتوبوس
  • تور مسافرتی مشهد از ساری
  • تور یک روزه ساری با قطار

 

منبع : ایران تراول 24