رزرو هتل و تور مشهد

تور زنجان به مشهد با قطار + تور مشهد از زنجان با قطار

تاریخ انتشار : 24 فروردین 1403

جهت رزرو هتل در مشهد و رزرو تور مشهد لطفا با این شماره تماس بگیرید - ۰۵۱۳۸۵۳۸۶۰۰

زنجان یکی از شهرهای کهن در دیار ایران است که جاذبه های دیدنی آن تمامی ندارد. با این حال مردم خوش ذوق و خوش سفر زنجان هر ساله با تور زنجان به مشهد با قطار راهی شهر مقدس مشهد می شوند. این تور مسافرتی جنه سیاحتی و زیارتی دارد. بنابراین شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. تور زنجان به مشهد با قطار برای افرادی که می خواهند به زیارت حرم متبرک آقا امام رضا (ع) بروند و از جاذبه های مشهد دیدن کنند یک تور مسافرتی اقتصادی و بهینه است. از خوبی های تور زنجان به مشهد با قطار این است که شما در این مسیر نسبتا طولانی می توانید استراحت کنید، مطالعه کنید، قدم بزنید، به موزیک گوش دهید و با همسفران خود آشنا شوید و گپ بزنید.

 با کدام قطارها می توان تور زنجان به مشهد رفت؟

مسیر ریلی زنجان تا مشهد یک مسیر 16 ساعته است و برای مسافران مهم است که با کدام قطاری راهی تور زنجان به مشهد با قطار می شوند. بهره مند بودن قطار از امکانات عالی، ارائه خدمات مطلوب، ارائه سرویس پذیرایی، ارائه سرویس غذا، سرویس خواب و سرویس بهداشتی از الزامات مهم قطارهایی است که در این مسیر تردد می کنند.

خبر خوبی که در این باره می توانیم بدهیم این است که تور زنجان به مشهد با قطار توسط قطار 5 ستاره فدک پوشش دهی می شود. این قطار زنجان را ساعت 2 ظهر به مقصد مشهد ترک می کند و حوالی 5 صبح فردا به مشهد می رسد. رسیدن در سحرگاه به مشهد و همزمان شدن ورود شما با طلوع خورشید و برپایی نماز صبح در حرم متبرک امام رضا (ع) صفای خاصی دارد. این قطار یک روز در میان و در روزهای فرد، مسیر زنجان تا مشهد را می پیماید. بنابراین تقریبا هر زمان که اراده کنید می توانید توسط این قطار 5 ستاره راهی مشهد شوید.

از دیگر قطارهایی که تور زنجان به مشهد با قطار را پوشش دهی می کنند می توان به قطار سیمرغ اشاره کرد که از نوع 4 ستاره می باشد. این قطار دارای 8 کوپه 4 نفره است و هر کوپه بسیار بزرگ و جا دار می باشد. بهره مندی از امکاناتی چون پلی استیشن، سیستم صوتی تصویری، خدمات پذیرایی و سیستم تهویه و سرویس خواب عالی از جمله مزیت های قطار سیمرغ زنجان به مشهد است.

قطار سروش، قطار دیگری است که بلیط تور زنجان به مشهد با قطار را ارائ می دهد. این قطار متعلق به شرکت بن ریل می باشد و امکانات بسیار خوبی دارد. قطار طلائیه از شرکت ترابر ریل صبا نیز دارای امکانات عالی، ایمنی بالا و فضایی کاملا بهداشتی و تمیز می باشد که شما را در تور زنجان به مشهد با قطار همراهی می کند.

تور زنجان به مشهد با قطار + تور مشهد از زنجان با قطار  

بهترین قطارهای تور زنجان مشهد با قطار

در تور زنجان به مشهد با قطار از چه مسیری عبور می کنید؟

مدت زمانی که در تور زنجان به مشهد با قطار شما سوار بر قطار هستید، مدت زمان کمی نیست. بنابراین برای اغلب مسافران جذاب است که منظره های دیدنی بیرون را از پشت شیشه های قطار تماشا کنند. سوال اصلی اینجاست که این منظره ها متعلق به کدام شهرها و مناطق هستند؟ در تور زنجان به مشهد با قطار شما از ایستگاه های خرمدره، تاکستان، قزوین، هشتگرد، کرج، تهران، سمنان، شاهرود، نقاب و نیشابور عبور می کنید. این شهرها دارای منظره های دیدنی و جذابی هستند. بنابراین در مسیر ریلی زنجان به مشهد حوصله تان سر نخواهد رفت. شما می توانید در این مسیر با همسفران خود صحبت کنید و به صرف چای و قهوه بنشینید. همچنین می توانید به مطالعه کتاب بپردازید، استراحت کنید، قدم بزنید و یا فیلم و سریال تماشا کنید.

کدام فصل بهترین زمان برای رزرو تور زنجان به مشهد با قطار است؟

اینکه در کدام فصل بهتر است به تور زنجان به مشهد با قطار بروید، بستگی به هدف شما از سفر دارد. به عنوان مثال اگر قصدتان زیارت است می توانید فصل هایی را انتخاب کنید که مناسبت های مذهبی در آن ها بیشتر است. فصل هایی که مقارن با ماه محرم، ماه رمضان، ماه شعبان، عید غدیر، عید قربان، ولادت امامان و مراسم های مذهبی هستند، در مشهد و در حرم آقا امام رضا (ع) حال و هوای دیگری برپا است. اما اگر قصدتان از تور زنجان به مشهد با قطار صرفا سیاحت و گشت و گذار است ما فصل های بهار و پاییز را به شما پیشنهاد می دهیم.

در فصل تابستان قیمت تورهای گردشگری به دلیل تقاضای زیاد به شدت بالا می رود و از طرفی هوا بسیار گرم است. در زمستان نیز به دلیل بارش برف و باران فرصت چندانی برای گشت و گذار دست نمی دهد. البته در تعطیلات نوروز نیز قیمت تور زنجان به مشهد با قطار بالا می رود. بنابراین بهتر است اجازه دهید این تعطیلات تمام شوند و بعد برای تور زنجان به مشهد با قطار اقدام کنید.

تور زنجان به مشهد با قطار + تور مشهد از زنجان با قطار  

بهترین فصل تور زنجان مشهد با قطار

دیدنی های تور زنجان به مشهد با قطار چیست؟

زنجان یکی از شهرهای دیدنی ایران با جاذبه های شگفت انگیز است. مردمان این شهر دیدنی هایی چون گنبد سلطانیه، چشمه های آب گرم، تپه های آلاداغ لار، آبشار شارشار، آتشکده های باستانی و پیست اسکی و دریاچه های رویایی را در شهر خود دارند. با این حال بازدید از دیدنی های مشهد برای آن ها جذابیت خاص خود را دارد. زیارت حرم آقا امام رضا (ع) اولین و مهمترین جاذبه شهر مشهد است. دیگر جاذبه هایی که در سفر به مشهد از زنجان با قطار از آنها دیدن خواهید کرد می توان به خانه داروغه، چالیدره، پارک کوهسنگی، باغ وکیل آباد، خانه توکلی، آرامگاه نادرشاه افشار، آرامگاه فردوسی، باغ پرندگان، سرزمین موج های آبی، قصر خورشید، گنبد خشتی غیاث الدین و پارک طبیعی هفت حوض اشاره کرد.

تور زنجان به مشهد با قطار مناسب چه کسانی است؟

افراد زیادی با تور زنجان به مشهد با قطار راهی زیارتگاه شاه خراسان می شوند. اما آیا شما هم یکی از این افراد هستید؟ سوال اینجاست که تور زنجان به مشهد با قطار مناسب چه کسانی است؟ این تور مسافرتی را به افرادی پیشنهاد می کنیم که عاشق سفرهای دسته جمعی هستند. اگر می خواهید با همسفران خوش ذوق و خوش سفر همراه شوید و خاطرات زیبای دسته جمعی از سفر مشهد داشته باشید، تور زنجان به مشهد با قطار برای شماست.

بسیاری از افراد مسن در سفرهای طولانی خسته می شوند. کمر درد و پا درد اجازه طی کردن مسیرهای طولانی را به این عزیزان نمی دهد. با این حال عشق به زیارت حرم متبرک امام رضا (ع) آن ها را راهی این سفر می کند. تور زنجان به مشهد با قطار کاملا مناسب این عزیزان است. چرا که شما در این سفر سوار بر قطار خواهید بود و امکان خواب و استراحت برای شما مهیا است.

تور زنجان به مشهد با قطار + تور مشهد از زنجان با قطار  

امنیت تور زنجان مشهد با قطار

زمانی که با تور زنجان به مشهد با قطار به مقصد می رسید هتل شما از قبل رزرو شده است و تمام برنامه های سیاحتی زیارتی از قبل چیده شده است. بنابراین سر در گم نخواهید بود. شما می توانید بدون اینکه هیچ گونه دغدغه ای از بابت پیدا کردن آدرس ها و برنامه ریزی داشته باشید، خودتان را به دست مدیر تور بسپارید. مدیر تور مسافرتی به خوبی می داند که شما را چگونه، در چه ساعتی و با چه وسیله ای به کدام مقصد برساند.

خلاصه اینکه در تور زنجان به مشهد با قطار حسابی به شما و دوستان تان خوش می گذرد. از طرفی این یک سفر اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد و زمان رفت و برگشت شما از قبل مشخص است.

قیمت تور زنجان به مشهد با قطار چقدر است؟

قیمت تور زنجان به مشهد با قطار تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. به عنوان مثال تعداد روزهای سفر به طور مستقیم در این هزینه تاثیر دارد. هر چه تعداد روزهای سفر بیشتر باشد، هزینه تور مسافرتی نیز بالا می رود. از دیگر موارد موثر در هزینه تور زنجان به مشهد با قطار می توان به مکان های مورد بازدید، سیاحتی بودن یا زیارتی بودن تور، شرکتی ریلی قطار، دربست بودن کوپه قطار، تعداد ستاره های قطار، نوع هتل، کلاس هتل، هزینه پذیرایی و خدمات دهی، بیمه سفر و سیاست گذاری های مجموعه گردشگری اشاره کرد. فصلی که در آن سفر می کنید نیز در هزینه تور زنجان به مشهد با قطار تاثیرگذار است. در فصل های لو سیزن قیمت تور مسافرتی کمتر است.

بهترین هتل های مشهد برای اقامت مسافران تور زنجان مشهد با قطار

مسافران تور زنجان به مشهد با قطار حدود 16 ساعت در راه هستند و توقع دارند زمانی که به مشهد می رسند، در یک هتل مناسب اقامت داشته باشند. بهترین هتل برای مسافران تور زنجان به مشهد با قطار هتلی است که دارای قیمت اقتصادی باشد. تمیز بودن هتل، اقتصادی بودن هزینه ها، دسترسی آسان و راحت به مراکز شهری و زیارتی، آرام بودن فضا و نوساز بودن همگی از ویژگی های یک هتل خوب است. از جمله بهترین هتل ها می توان به هتل اطلس، هتل سراج، هتل الماس، هتل جواهری، هتل ادریس و هتل حیات شرق اشاره کرد.

تور زنجان به مشهد با قطار + تور مشهد از زنجان با قطار  

بهترین هتل های تور زنجان مشهد با قطار

کلام پایانی

تور زنجان به مشهد با قطار یک تور مسافرتی دسته جمعی همراه گروهی از همسفران خوش ذوق است. در این تور مسافرتی شمما لحظه های شیرین و دلپذیری را در کنار اعضای تور سپری می کنید. از خوبی های تور زنجان به مشهد با قطار می توان به دقیق بودن برنامه ریزی ها، هزینه اقتصادی و راحتی و امنیت در طی سفر اشاره کرد.

  • تور زنجان مشهد با قطار فدک
  • تور ارزان زنجان
  • قیمت تور هوایی زنجان به مشهد
  • تور مشهد از زنجان با هواپیما
  • تور زنجان مشهد با اتوبوس

 

منبع : ایران تراول 24