رزرو هتل و تور مشهد

تور درود به مشهد با قطار، تور مشهد با قطار از درود


رزرو هتل در مشهد ، رزرو تور در مشهد لطفا جهت رزرو تور و هتل در مشهد فرم زیر را تکمیل نمایید

تور درود به مشهد با قطار، تور مشهد با قطار از درود

بسیاری از گردشگران علاقمند به مشهد از تور مشهد با قطار استفاده می کنند و می توان گفت که این مدل تور از ویژگی ها و مزایای بیشتری نسبت به سفر با اتومبیل شخصی، سفر با هواپیما یا اتوبوس برخوردار است. مهمترین نکته در خرید تور مشهد، توجه به نقطه مبدأ، رزرو هتل و وسیله حمل و نقل تا مشهد است. سفر به مشهد با هواپیما سفر گرانی محسوب می شود اما به طور مثال خرید تور درود به مشهد با قطار می تواند یک انتخاب اقتصادی و عالی به شمار رود. نکته بعدی توجه به مواردی چون رزرو هتل و شناخت دقیق مکان‌های گردشگری و برنامه تور تفریحی، زیارتی و سیاحتی در مشهد است. ما در این مقاله قصد داریم به تمام نکات پیرامون خرید تور درود به مشهد با قطار بپردازیم. همراه ما باشید تا با شرایط چنین تورهایی آشنا شوید.

خرید و رزرو تور درود به مشهد با قطار

تور مشهد با قطار یکی از بهترین، مقرون به صرفه‌ترین و پرطرفدارترین تورهای قابل انتخاب با محوریت زیارت و سیاحت در شهر مشهد مقدس به شمار می رود. از آنجایی که این نوع تورها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند رزرو تور درود به مشهد با قطار شرایط یک مسافرت عالی و خاطره انگیز را برای گردشگران فراهم می کند.
تور درورد به مشهد با قطار یکی از مقرون به صرفه‌ترین انواع تور زیارتی – سیاحتی از شهر درود در استان لرستان به مقصد مشهد مقدس به شمار می‌رود. از آنجایی که مشهد یکی از قطب های گردشگری ایران به شمار می رود ، رزرو یا خرید بلیط قطار به مقصد مشهد در بسیاری از تاریخ‌ها با چالش روبه رو می‌شود و بنابراین بسیار مهم است که در زمان مناسب برای خرید و رزرو تور درود به مشهد اقدام شود. تور مشهد با قطار یک تور زیارتی و سیاحتی است که علاقمندان زیادی دارد.
برای گردشگرانی که نمی خواهند هزینه های بالای خرید بلیط هواپیما را متحمل شده و یا ترس از پرواز دارند، خرید تور درود به مشهد با قطار ایده آل به نظر می‌رسد. ضمن این که می توان از میان گزینه های متعدد قطارها با شرایط و امکانات متفاوت انتخاب های مناسبی داشت.

بهترین زمان خرید تور درود به مشهد با قطار

از جمله مهمترین و اساسی‌ترین نکات در خرید تور مشهد، توجه به زمان تور است. سفر به مشهد در برخی تاریخ‌ها با مشکل روبه رو است، مناسبت‌های مذهبی، اعیاد مهم و تعطیلات از جمله زمان‌های پیک مسافرتی در مشهد به شمار می‌روند. این نکته هم در تعیین قیمت تور و هم در شرایط رزرو بلیط قطار، هتل و… تأثیرگذار است.
جاذبه‌های دیدنی در تور مشهد با قطار
اگرچه مهمترین بخش رزرو یا خرید تور درود به مشهد با قطار زیارت حرم مطهر امام هشتم است اما می دانیم که مشهد دارای جاذبه‌های گردشگری و دیدنی بسیاری است که بخش لذتبخش سفر هر گردشگری به شمار می رود. مهمترین جاذبه‌هایی که در سفر به مشهد می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید عبارتند از:
هفت حوض: این جاذبه طبیعی و توریستی شهر مشهد از جمله بهترین جاذبه‌های گردشگری است که با تور قطار مشهد می‌توانید از آن بازدید کنید. هفت حوض در ۷ کیلومتری شهر مشهد واقع شده و برای بازدید از آن باید حدود ۲ کیلومتر پیاده روی کنید.
بند ۵۰۰ ساله‌ی گلستان: این بند در حدود ۸ کیلومتری شهر مشهد قرار دارد و از مهم‌ترین و مشهورترین جاذبه‌های توریستی شهر مشهد به شمار می‌رود. قدمت تاریخی این بند به ۵۰۰ سال پیش باز می‌گردد و مربوط به دوران تیموریان بوده و روی رودخانه‌ی گلستان واقع شده است. این بند در طول سالیان مورد بازسازی واقع شده و همواره مورد توجه مسافران و گردشگران قرار داشته است.

 

تور درود به مشهد با قطار

نکته بسیار مهم برای انتخاب بهترین تور مشهد با قطار
اگر قصد خرید بهترین تور درود به مشهد با قطار را دارید نکات بسیار مهمی وجود دارد که باید به آن‌ها نیز توجه کنید. مهمترین نکات عبارتند از:
1. انتخاب قطار برای سفر به مشهد
شما می‌توانید انتخاب‌های متعددی بر اساس زمانبندی حرکت قطارها و نوع آن‌ها در اختیار داشته باشید اما قطار فدک و زندگی از نظر آسایش و راحتی از جمله بهترین قطارها برای سفر از درود به مشهد محسوب می شود. در صورتی که بخواهید بودجه کمتری برای این سفر هزینه کنید قطارهای نورالرضا، غزال، غدیر و سیمرغ به ترتیب می‌توانند گزینه‌های ارزان‌تر از قطارهای فدک و زندگی باشند. نکته مهم اینجا است که قطارهای فدک و زندگی فقط در مسیر ریلی مشهد فعال هستند و معمولا تور اختصاصی مشهد با این قطارها هم رزرو می‌شود.
قطارهای اتوبوسی گزینه دیگری هستند که می‌توانید برای خرید تور درود به مشهد از آن‌ها استفاده کنید اما اگر با مترو مشکل دارید از قطارهای اتوبوسی یا سالنی مشهد استفاده نکنید. این قطارها بسیار شبیه به واگن‌های مترو یا سالن‌های اتوبوس طراحی شده‌اند و در آن‌ها خبری از کوپه نیست.
برای یک سفر سریع به مشهد بهتر است قطارهای پردیس را انتخاب کنید. این قطارها اگرچه از نوع اتوبوسی هستند اما بسیار لوکس هستند. قطارهای اتوبوسی صبا نیز از سرعت و قیمت مناسبی برخوردارند.
2. کنسل کردن: امکان کنسل کردن تنها ۲۴ ساعت قبل از حرکت
نکته مهم بعدی در کنسل کردن تور درود به مشهد با قطار، شرایط کنسل کردن تور است. برای کسانی که قصد کنسل کردن تور مشهد با قطار را دارند، بهتر است تا ۲۴ ساعت قبل از حرکت این کار را انجام دهند. اگر روز قبل از حرکت خود و قبل از ساعت ۱۲ ظهر قطار کنسل شود فقط ۱۰٪ ضرر خواهید کرد. در صورتی که روز حرکت و قبل از ساعت ۱۲ ظهر قطار کنسل شود ضرر شما حدود ۵۰٪ خواهد بود و اگر به هر دلیلی کمتر از ۲ ساعت به حرکت قطار مانده باشد، هزینه‌ای عودت نخواهد شد.
3. توجه به ساعت رفت و برگشت
معمولا در همه هتل ها ساعت تحویل اتاق حدود ساعت ۱۲ ظهر است و مسافران جدید اتاق‌ها را ساعت ۱۴ تحویل می‌گیرند. برای کسانی که نیمه شب به مشهد می رسند و هتل را تحویل می گیرند هزینه یک شب اقامت کامل محسابه می شود. پس باید با توجه به ساعت حرکت قطارها و رسیدن آنها به مقصد قطاری را انتخاب کرد که حدود ظهر و زمان تحویل اتاق ها به مشهد می رسد.
4. انتخاب هتل در مشهد
نکته مهم درباره رزرو هتل، انتخاب هتلی است که هم امکانات خوبی داشته، هم در دسترس باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد. در خرید تور درود به مشهد باید بهترین هتل را انتخاب کرد. نکته مهم در انتخاب هتل آن است که تعداد ستاره‌های هتل به هیچ عنوان نشان از مناسب بودن همه امکانات و خدمات آن نیست. برای انتخاب بهترین تور و بهترین هتل می‌توانید از تجربه دیگران استفاده کنید یا از آژانسی تور را تهیه کنید که به آن اعتماد کامل داشته باشید.
نکات مورد توجه در تور درود به مشهد با قطار
در زمان خرید تور درود به مشهد حتما زمان تور را در نظر داشته باشید تا گزینه های بهتری برای انتخاب داشته باشید. سفر به مشهد در ایام پیک مسافرتی از جمله عید نوروز، اعیاد شعبانیه، دهه محرم، تولد و شهادت امام رضا (ع) و امثال آن کمی سخت‌تر از سایر ایام است. این ایام پیک مسافرتی به مشهد معمولا با افزایش قیمت هتل‌ها همراه است و همچنین شرایط رزرو قطار، هتل و… کمی سخت‌تر است.

 

  • قیمت بلیط قطار دورود مشهد رفت و برگشت

  • قیمت بلیط قطار فدک دورود مشهد

  • برنامه حرکت قطار دورود مشهد

  • بلیط قطار دورود مشهد علی بابا

  • مستر بلیط قطار دورود مشهد

  • مسیر قطار دورود به مشهد

  • کاروان زیارتی مشهد از دورود

  • از دورود تا مشهد با قطار چند ساعت راه است

 

منبع : ایران تراول 24