جاذبه گردشگری مشهد

بهترین فست فودهای مشهد؛ مدرن‌ترین غذاها را کجا بخوریم؟

تاریخ انتشار : 14 فروردین 1403

جهت رزرو هتل در مشهد و رزرو تور مشهد لطفا با این شماره تماس بگیرید - ۰۵۱۳۸۵۳۸۶۰۰

در مشهد هم می‌شود فست فود خورد؟

عجیب است که برخی فکر می‌کنند در مشهد به جز غذاهای سنتی شیشلیک و چلو کباب، غذای دیگری پیدا نمی‌شود. البته آنها حق دارند چرا که تا به حال از بهترین فست فودهای مشهد بازدید نکرده‌اند. به جرات می‌توان گفت مشهد شهری است که بهترین فست فودهای ایران را دارد و خوردن فست فود در رستوران‌های این شهر تجربه بی‌نظیری برای مسافران و گردشگران خواهد بود. بسیاری از برندهای درجه یک فست فود ایران در مشهد شعبه دارند و حیف است وقتی در این شهر حضور دارید فرصت استفاده از غذاهای آنها را از دست دهید.

بهترین فست فودهای مشهد کجا هستند؟

فست فودی‌های بسیار زیادی در شهر مشهد وجود دارند و روز به روز هم به تعداد آنها افزوده می‌شود. با توجه به این موضوع انتخاب بهترین فست فودهای مشهد قطعاً کار سختی برای شما خواهد بود. در ادامه سعی می‌کنیم بهترین فست فودهای موجود در این شهر مقدس را خدمت شما معرفی کنیم تا برای خوردن فست فود در مشهد کار سختی پیش رو نداشته باشید.

بزرگمهر، بهترین محل برای خوردن شبانه فست فود

اگر به دنبال بهترین فست فودهای مشهد هستید قطعاً یکی از گزینه‌های شما رستوران بزرگمهر باید باشد. این رستوران بهترین محل برای خوردن فست فود در آرامش شب است. البته بزرگمهر را بیشتر به خاطر کنتاکی‌های معروف آن می‌شناسند. اگر سراغ این رستوران رفتید می‌توانید در آن کنتاکی‌های دو تکه و سه تکه را با سیب زمینی و سس مخصوص میل کنید. قیمت غذاهایی که رستوران بزرگمهر برای شما ارائه می‌کند نسبت به رستوران‌های مشابه بسیار پایین‌تر است. داخل این رستوران سالن بزرگی با ظرفیت بیش از ۵۰ نفر برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شده است. اگر دوست دارید از خدمات رستوران بزرگمهر استفاده کنید باید به بلوار ملک آباد مشهد و خیابان بزرگمهر جنوبی بروید.

بهترین فست فودهای مشهد؛ مدرن‌ترین غذاها را کجا بخوریم؟  

رستوران بزرگمهر

 شعبه‌های آس برگر را در مشهد از دست ندهید!

دیگر گزینه‌هایی که به عنوان بهترین فست فودهای مشهد می‌توانیم به شما معرفی کنیم شعبه‌های آس برگر هستند. آس برگر در مشهد دو شعبه دارد که هر دو محبوبیت زیادی بین اهالی این شهر پیدا کرده‌اند. طبیعتاً از نام این رستوران می‌توان حدس زد که چرا بین مردم محبوبیت زیادی پیدا دارد. در آس برگر می‌توانید بهترین همبرگرهای مشهد را میل نمایید. در این رستوران، همبرگر با طعم‌های مختلفی سرو می‌شود و به همین دلیل هر کسی متناسب با سلیقه خود می‌تواند فست فود مورد علاقه‌اش را پیدا کند. ویژگی جذاب دیگری که آس برگر دارد نوع طراحی آن است. در طراحی این رستوران تماماً از شیشه استفاده شده و به همین دلیل برای مهمانان جذابیت دارد. اگر می‌خواهید از خدمات آس برگر استفاده کنید باید یکی از دو شعبه آن را انتخاب نمایید. شعبه اول در چهارراه ۶۰۰ دستگاه و بین خیابان‌های قاضی طباطبایی ۲ و ۴ قرار گرفته است. برای رسیدن به شعبه دوم نیز باید راهی بلوار وکیل آباد و خیابان دانش آموز شوید.

بهترین فست فودهای مشهد؛ مدرن‌ترین غذاها را کجا بخوریم؟  

آس برگر در مشهد

کندز، یکی از بهترین فست فودهای مشهد

کندز برای افرادی که علاقه زیادی به خرید دارند می‌تواند یکی از بهترین فست فودهای مشهد باشد. این فست فود در نزدیکی مرکز خرید پودمان مشهد قرار گرفته و گزینه جذابی خواهد بود تا پس از بازارگردی لحظاتی را صرف خوردن غذا در آن کنید. شما ابتدا می‌توانید به مرکز خرید بروید و هر آن چیزی که دوست دارید را خریداری نمایید و پس از آن جهت استراحت و صرف غذا به این رستوران وارد شوید. رستوران کندز در میان فست فودهای مشهد کامل‌ترین منو را ارائه می‌کند و از این بابت نگرانی نداشته باشید که غذای مورد علاقه خودتان را در آن پیدا نکنید. 

البته فست فودهای رستوران کندز به دلیل کیفیت و مزه منحصر به فردی که دارند در بین اهالی مشهد مشهور هستند. در این رستوران می‌توانید انواع ساندویچ و همبرگر با مواد مختلف را امتحان کنید. فیله سوخاری و ژامبون تنوری که این رستوران طبخ می‌کند نیز ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. اگر دوست دارید از خدمات رستوران کندز استفاده کنید باید به خیابان علامه امینی شرقی و مجتمع پارسیان ۴ مراجعه نمایید.

بهترین فست فودهای مشهد؛ مدرن‌ترین غذاها را کجا بخوریم؟  

رستوران کندز

باغ زیتون مشهد، فرصتی برای خوردن فست فود در طبیعت 

باغ زیتون یکی دیگر از بهترین فست فودهای مشهد محسوب می‌شود. البته این رستوران دو شعبه دارد که در هر دو آنها می‌توانید غذاهای ایتالیایی خاصی را برای اولین بار امتحان کنید. ویژگی مهم باغ زیتون آن است که خدمات خود را در فضای باز هم ارائه می‌کند و به ویژه در فصل‌های گرم خوردن فست فودهای این مجموعه در محیط طبیعی می‌تواند لذتی چند برابر برای شما داشته باشد. این رستوران منوی تقریباً کاملی دارد اما در میان غذاهای آن قطعاً استیک و پوره سیب متفاوت‌تر هستند. 

جالب است بدانید که سرآشپز رستوران باغ زیتون از سوسیس و کالباس برای طبخ غذا بهره نمی‌برد. طبیعتاً غذاهایی که او آماده می‌کند از سلامتی بسیار بالایی برخوردار هستند و کیفیت استثنایی دارند. هرچند به دلیل اینکه از سبزیجات و مواد غذایی سالم در غذاهای این رستوران استفاده می‌شود قیمت آنها کمی بیشتر از دیگر مجموعه‌ها خواهد بود. اگر می‌خواهید در باغ زیتون مشهد فست فود بخورید باید به بلوار ملک آباد و خیابان ملک آباد ۱۳ بروید. البته در منطقه سجاد مشهد و خیابان بهار ۱۰ هم شعبه دیگری از این رستوران وجود دارد.

بهترین فست فودهای مشهد؛ مدرن‌ترین غذاها را کجا بخوریم؟  

رستوران باغ زیتون

پاچینو، یکی از دنج‌ترین و بهترین فست فودهای مشهد 

اگر به دنبال محیطی دنج هستید که از نظر مردم در میان بهترین فست فودهای مشهد هم باشد، ایده آل‌ترین انتخاب برای شما پاچینو خواهد بود. قطعاً نام این رستوران شما را به این فکر می‌برد که احتمالاً باید در آن غذاهای ایتالیایی میل کنید. در کنار پیتزاهای جذاب ایتالیایی، غذاهای مختلف آمریکایی هم برای مهمانان پاچینو تدارک دیده می‌شود. در این رستوران مدرن کنار نوشیدنی‌های سرد می‌توانید از نوشیدنی‌های گرمی مثل چای و انواع دمنوش هم استفاده کنید. هر غذایی که در رستوران پاچینو سفارش دهید کنار آن می‌توانید از یک سینی پر از انواع سس هم بهره ببرید. البته احتمالاً بسیاری از سس‌هایی که روی آن سینی به شما تقدیم می‌شود را نخواهید شناخت اما از هر کدام که استفاده کنید مزه آن را فراموش نخواهید کرد. فست فود پاچینو در بلوار ملک آباد و خیابان فرهاد ۲۵ قرار گرفته است.

بهترین فست فودهای مشهد؛ مدرن‌ترین غذاها را کجا بخوریم؟  

 رستوران پاچینو

رستوران شبدیز، بهترین مکان برای برگزاری جشن و مهمانی

اگر به دنبال این هستید که در یکی از بهترین فست فودهای مشهد مهمانی بزرگی برگزار کنید اما هنوز گزینه ایده آل خود را انتخاب نکرده‌اید، حتماً پیشنهاد می‌کنیم سراغ شبدیز بروید. این رستوران سابقه ۱۰ ساله در شهر مشهد دارد و توانسته شعبه سوم خود را هم در این شهر افتتاح کند. شعبه اصلی شبدیز در مشهد ظرفیت آن را دارد که به بیش از ۱۶۰ نفر به طور همزمان سرویس دهد. به همین دلیل بهترین فست فود مشهد برای برگزاری جشن‌های تولد و سالگردها محسوب می‌شود. در کنار سالن اصلی این رستوران، فضای باز آن و پارکینگ اختصاصی که در اختیار مهمانان قرار می‌دهد از دیگر ویژگی‌های شبدیز محسوب می‌شوند. در منوی این رستوران پرطرفدار شما می‌توانید پیتزاهای مختلفی مثل پیتزا جوجه کباب، مکزیکی و مخصوص شبدیز را کنار تکه مرغ سوخاری شده میل کنید. برای استفاده از خدمات شعبه اصلی رستوران شبدیز کافی است به بلوار هفت تیر مشهد بروید و در ابتدای خیابان هفت تیر ۱۵ وارد این مجموعه شوید.

بهترین فست فودهای مشهد؛ مدرن‌ترین غذاها را کجا بخوریم؟  

شعبه اصلی رستوران شبدیز

کدامیک از بهترین فست فودهای مشهد را انتخاب کنیم؟

سعی کردیم بهترین فست فودهای مشهد را خدمت شما معرفی کنیم. اکنون شاید برای شما سوال شود که در میان آنها کدام یک ایده‌آل‌ترین گزینه خواهد بود. انتخاب بهترین فست فود مشهد برای گذراندن لحظاتی شاد و جذاب بستگی به علاقه و سلیقه شما دارد. مثلاً برای افرادی که به دنبال یک مهمانی بزرگ هستند قطعاً مجموعه‌هایی مثل شبدیز گزینه بهتری محسوب می‌شوند. به همین ترتیب کسی که می‌خواهد یک رستوران ایتالیایی را تجربه کند قطعاً باید سراغ فست فودهایی مثل پاچینو برود. در واقع قبل از اینکه بخواهید بهترین فست فود را انتخاب کنید ابتدا باید علایق و سلایق خودتان را محک بزنید. باید این مورد را در نظر بگیرید که کدام یک از فست فودهای معرفی شده می‌توانند لحظات خاطره ساز‌تری را برای شما به ارمغان آورند. البته در هر صورت تمامی گزینه‌هایی که خدمت شما معرفی کردیم، بهترین فست فودهای مشهد هستند و می‌توانند لحظاتی شاد و مفرح را برای شما و خانواده‌تان به ارمغان آورند.

 

منبع : ایران تراول 24