جاذبه گردشگری مشهد

معرفی کامل بازار الماس شرق مشهد


رزرو هتل در مشهد ، رزرو تور در مشهد لطفا جهت رزرو تور و هتل در مشهد فرم زیر را تکمیل نمایید

یکی از محبوب ترین مراکز خرید شرق ایران، مرکز خرید الماس شرق می باشد که مورد توجه بسیاری از زائران و مسافران قرار می گیرد. امکانات متنوع موجود در این پاساژ به همراه مغازه های رنگارنگ و مختلف آن باعث شده تا این مکان در اولویت بازدید بسیاری از افرادی قرار گیرد که به این شهر مسافرت می کنند. در این مقاله می خواهیم به بررسی بیشتر این پاساژ، امکانات و موقعیت جغرافیایی آن بپردازیم.

بخش های مختلف الماس شرق مشهد

پاساژ الماس شرق یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری در شهر مشهد به شمار می آید که ساخت آن در سال 1380 استارت خورد. حدود 4 سال طول کشید تا این مجتمع به بهره برداری برسد و اکنون در 6 طبقه با 1238 واحد تجاری فعالیت می کند. این مجتمع دارای بخش های مختلفی است که در ادامه به معرفی هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.

مغازه های الماس شرق مشهد

یکی از مهمترین بخش های پاساژ الماس شرق مشهد، مغازه های متنوع آن هستند که عرضه کننده کالاها و محصولات مختلفی می باشند. اکثر کالاهایی که افراد به آن نیاز دارند را می توان در مغازه های این پاساژ پیدا کرد. این مغازه ها عرضه کننده کالاهایی مثل پوشاک، بدلیجات، انواع صنایع دستی، کالاهای دیجیتالی، کالای خواب و …می باشند. تمام این کالاها دارای کیفیت های مناسب بوده و برخی از مغازه ها نیز نمایندگی برندهای معتبر هستند. رنج قیمت محصولات در این پاساژ، متوسط و ارزان است که می‌توان از تخفیفات دوره‌ای و فصلی فروشگاه‌های آن در طول سال نیز استفاده کرد.

شهر بازی الماس شرق

شهربازی الماس شرق مشهد

شهربازی الماس شرق مشهد

یکی دیگر از بخش های هیجان انگیز و پرطرفدار پاساژ الماس شرق مشهد، قسمت شهربازی آن است. این بخش پاساژ که حالت سرپوشیده دارد در طبقات سوم و چهارم مجتمع قرار گرفته است. در شهربازی الماس شرق از استانداردترین تجهیزات استفاده شده که در کنار طراحی زیبای محیط و پرسنل با تجربه، آن را به یکی از بهترین شهربازی های شهر مشهد تبدیل کرده است. در این شهربازی، امکان تفریح و سرگرمی برای تمام افراد و بدون محدودیت سنی فراهم است. هزینه ورود به این بخش ثابت بوده ولی هزینه هر کدام از بازی های آن متفاوت می باشد. در این شهربازی، امکانات و وسایل متنوعی برای سنین مختلف در نظر گرفته شده است که برخی از این امکانات شامل موارد زیر می‌باشند.

  • گیم‌‌نت
  • غرفه گریم
  • بازی‌های متنوع رومیزی
  • سالن بولینگ
  • دستگاه‌های چرخشی مانند چرخ و فلک، آفتاب مهتاب، قطار، مینی‌جت، کار و سل و تی‌ کاپ
  • فوتبال دستی، استخر توپ، ایرهاکی
  • دستگاه‌های هدف‌‌گیری مثل مینی بولینگ، بیلیارد، دارت، پینت بال
  • دستگاه‌های متنوع جایزه‌ای

سینمای 5 بعدی الماس شرق مشهد

سینمای 5 بعدی الماس شرق مشهد در دسته بندی یکی از مجهزترین سینماهای 5 بعدی کشور قرار دارد. این سینما دارای مساحتی حدود 150 متر مربع بوده و در آن از صندلی ها و سیستم های صوتی هوشمند و حرفه ای برای ایجاد یک تجربه هیجان انگیز استفاده شده است. شتاب صندلی ها با توجه به شرایط و صحنه های مختلف فیلم، تغییر می کند و برای ایجاد هیجان بیشتر نیز از افکت های مختلفی مثل باد، باران و صداهای مختلف استفاده می شود. سینما 5 بعدی الماس شرق در طبقه سوم این مجتمع تجاری قرار دارد.

سینمای 5 بعدی الماس شرق مشهد

آکواریوم شهر دریایی الماس شرق مشهد

یکی دیگر از بخش های جذاب و پرطرفدار مجتمع الماس شرق مشهد، آکواریوم ماهیان آب شور آن می باشد. این آکواریوم به عنوان بزرگترین آکواریوم آب شور در ایران نیز به شمار می‌آید که در آن تنوع بالایی از ماهیان آب شور وجود دارد. از دیگر حیوانات دریایی موجود در آکواریوم الماس شرق مشهد می توان به انواع گونه های لاک پشت، ماهی های رنگارنگ آب شور، اختاپوس و سفره ماهی اشاره کرد. این آکواریوم جذاب در طبقه چهارم پاساژ قرار دارد.

تونل آکواریوم الماس شرق مشهد

آکواریوم الماس شرق

کافی شاپ و رستوران الماس شرق مشهد

کافی شاپ و رستوران الماس شرق مشهد با تنوع غذاها و نوشیدنی های متنوع، آماده ارائه خدمات به مشتریان پاساژ است. در منوی کافی شاپ و رستوران این پاساژ، انواع نوشیدنی های گرم و سرد، فست فود و غذاهای ایرانی سرو می شود تا بتوانند نیاز مراجعه کنندگان را برطرف کنند. کیفیت بالای غذا و نوشیدنی های این بخش نیز استاندارد و عالی بوده تا بازدیدکنندگان نگرانی بابت خورد و خوراک نداشته باشند.

امکانات موجود در الماس شرق مشهد

یکی از موارد مهمی که باعث شده تا پاساژ الماس شرق مشهد مورد توجه بسیاری از افراد در شهر مشهد و مسافران این شهر قرار گیرد، امکانات آن می باشد. در ادامه به برخی از مهمترین امکانات این مجتمع خواهیم پرداخت.

  • پارکینگ طبقاتی مجتمع: یکی از بهترین امکانات این مجتمع برای بازدیدکنندگان، پارکینگ طبقاتی آن با ظرفیت 1300 خودرو است. استفاده از این پارکینگ برای تمام افرادی که به مجتمع مراجعه می کنند رایگان است. استفاده از پارکینگ باعث می شود تا افراد نگرانی بابت جای پارک خودروی شخصی خود نداشته باشند.
  • خدمات باربری پاساژ: آسانسورهای حمل بار در کنار چرخ دستی های بزرگ برای جابجایی بسته های خرید مشتریان در نظر گرفته شده اند. این امکان باعث شده تا خریداران نگرانی بابت نحوه حمل بار در این پاساژ نداشته باشند.
  • بخش حراست مجتمع: قرار گرفتن نیروی حراست و انتظامات در بخش های مختلف پاساژ الماس شرق مشهد دیده می شود. این بخش به بازدیدکنندگان در شرایطی مثل گم شدن وسایل و همراهان و داشتن سوال کمک کنند.
  • دفتر خدمات تورهای گردشگری: قرار گرفتن دفتر ارائه خدمات تور، یکی دیگر از امکانات این پاساژ به شمار می آید. این دفتر برگزار کننده تورهای مختلف با خدمات گوناگون است که افراد می‌توانند برای اطلاع از شرایط و امکانات آن به دفتر آن مراجعه کنند.
  • نمازخانه پاساژ: در این پاساژ دو نمازخانه جدا برای آقایان و بانوان طراحی شده است که باعث ایجاد راحتی مسافران و بازدیدکنندگان پاساژ هنگام مراجعه برای خرید و تفریح می‌شود.

پاساژ الماس شرق مشهد

آدرس و ساعات کاری الماس شرق مشهد

پاساژ الماس شرق مشهد در کمربندی صد متری شهر مشهد قرار گرفته که دسترسی به آن برای بازدیدکنندگان بسیار راحت است. آدرس دقیق این مجتمع، انتهای بلوار خیام شمالی، محدوده گردشگری سپاد می باشد. برای رفتن به این پاساژ می توان از خط مترو نیز استفاده کرد که ابتدا باید در ایستگاه سه راه خیام از مترو پیاده شد. بعد از پیاده شدن نیز باید از اتوبوس و تاکسی های خطی برای رفتن به پاساژ استفاده کرد.

ساعت کاری پاساژ الماس شرق مشهد در روزهای معمولی، 9 صبح تا 24 است البته به غیر از ایام سوگواری که به 12 ظهر تا 23 تغییر می کند. ساعت فعالیت برخی از بخش های این پاساژ در روزهای معمولی نیز مثل سینمای 5 بعدی، شهربازی و عکاسخانه سنتی از ساعت 10 تا 23 است. ساعت فعالیت آکواریوم نیز در شیفت صبح، 10 تا 15 و در شیفت بعد ظهر نیز 17 تا 23 می باشد. ساعت فعالیت رستوران و تالار پاساژ از ساعت 12 ظهر تا 1 بامداد است. تمام این ساعت ها با توجه به تعداد بازدیدکنندگان پاساژ در شیفت و ساعت های مشخصی برنامه ریزی شده تا افراد بتوانند از تمام خدمات پاساژ در ساعات مراجعه خود استفاده کنند.

مکان های دیدنی اطراف پاساژ الماس شرق شمهد

فضای اطراف پاساژ الماس شرق مشهد دارای مکان های دیدنی و گردشگری است که نظر هر بازدید کننده ای را به خود جلب خواهد کرد. در نزدیکی همین پاساژ یک مجتمع تجاری دیگر با نام وصال قرار دارد که یکی دیگر از پاساژ های خوب شهر مشهد به شمار می‌آید. مغازه های متنوع پاساژ وصال با قیمت های مناسب باعث می شود تا بسیاری از افراد برای بازدید و خرید به آن مراجعه کنند. بازار بزرگ سپاد مشهد که از سه بازار کوچک تشکیل شده نیز در نزدیکی این مجتمع قرار گرفته است. از دیگر مکان های دیدنی اطراف پاساژ الماس شرق، می توان به باغ پرندگان و پارک ساحلی آفتاب اشاره کرد. فاصله این پاساژ تا حرم حدود 11 کیلومتر است که طی کردن این مسافت با ماشین شخصی و بدون ترافیک حدود 20 دقیقه است.

افرادی که می خواهند اطلاعات جزئی تری از بخش های مختلف مجتمع الماس شرق مشهد داشته باشند نیز می توانند از طریق تماس تلفنی با بخش مورد نظر ارتباط بگیرند.

  • شماره تماس مجتمع الماس شرق: 05137113111
  • شماره تماس شهربازی الماس شرق: 05137113327
  • شماره تماس سینما 5 بعدی: 05137113575
  • شماره تماس عکاسخانه سنتی الماس شرق: 05137114535
  • شماره تماس آکواریوم شهر دریایی الماس شرق: 05137113013

 

 منبع : ایران تراول 24