رزرو هتل و تور مشهد

معرفی بهترین هتل های 4 ستاره مشهد


رزرو هتل در مشهد ، رزرو تور در مشهد لطفا جهت رزرو تور و هتل در مشهد فرم زیر را تکمیل نمایید

وقتی صحبت از سفر می شود، پیدا کردن اقامتگاه مناسب اولین مسئله ای است که به ذهن افراد می رسد. هر چند که انتخاب اقامتگاه با توجه به شرایط افراد و موقعیت شهری که به آن سفر می کنند متفاوت است، اما به طور کلی اقامتگاه ها را می توان بر اساس کیفیت خدمات و امکانات به گروه های ذیل طبقه بندی کرد.

  • هتل
  • ویلا
  • هتل آپارتمان
  • سوئیت
  • مسافرخانه
  • مهمانپذیر
  • اقامتگاه بوم گردی

برخی از گروه های ذکر شده فوق، خود به درجه های کیفی متنوعی تقسیم می شوند. در این میان یکی از برجسته ترین و دقیق ترین استاندارد های درجه بندی مربوط به هتل ها می باشد. به طور کلی هتل ها را بر اساس میزان کیفیت، تنوع خدمات و امکانات موجود در آنها رتبه بندی می کنند. سیستم رتبه بندی هتل ها با تعداد ستاره هایی که دریافت می کنند، مشخص می شوند. برترین هتل ها از لحاظ تنوع امکانات و کیفیت خدمات موجود با 5 ستاره و پایین ترین درجه مربوط به هتل های 1 ستاره می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با برخی از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا کنیم.

هتل های 4 ستاره مشهد کدامند؟

شاید به جرات بتوان گفت که اکثر ایرانی ها برای یک بار هم که شده به شهر مشهد سفر کرده اند. زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به تنهایی می تواند اصلی ترین دلیل سفر به این شهر باشد. تعداد بسیار زیاد مسافران و زائران این شهر در طول تاریخ سبب شده است که مسئله گردشگری در شهر مشهد رشد و توسعه قابل توجهی داشته باشد. رستوران های متنوع، پارک ها و مجتمع های تجاری گوناگون، شهربازی های مختلف و … تنها برخی از امکانات شهری موثر در جهت جذب گردشگر بیشتر به این شهر می باشند. توجه به افزایش ظرفیت پذیرش مسافر در این شهر، همواره جزو اولویت های مسئولین شهری مشهد بوده است. ظرفیت بالای سرمایه گذاری و لزوم توجه به افزایش نرخ پذیرش مهمان در این شهر، یکی از اصلی ترین دلایل پیشرفت صنعت هتلداری در مشهد می باشد.

برخی از خدمات هتل های 4 ستاره مشهد

هتل های 4 ستاره مشهد که در سال های گذشته بر تعداد آنها نیز افزوده شده است، با هدف افزایش ظرفیت اسکان این شهر در تمام طول سال آماده ارائه خدمات به زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) هستند. اگر چه که هتل های 5 ستاره از قیمت بالاتری نسبت به هتل های 4 ستاره برخوردار هستند، اما بسیاری از هتل های 4 ستاره مشهد قابل رقابت با هتل های سطح بالاتر از خود نیز هستند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با برخی از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید.

هتل 4 ستاره رز درویشی مشهد

هتل درویشی شهر مشهد با راه اندازی هتل 4 ستاره رز درویشی در چند سال گذشته، بار دیگر به عنوان یکی از برترین هتل های کشور بر سر زبان ها افتاد. این هتل تاپ از جمله برترین هتل های 4 ستاره مشهد می باشد که با داشتن طراحی و امکاناتی کاملا مدرن و باکیفیت، نظر هر مسافری را به خود جلب می کند. هتل رز درویشی با برخورداری از 107 اتاق که به گروه های زیر طبقه بندی می شوند، در ساختمانی 22 طبقه در خیابان امام رضا مشهد واقع شده است.

  • اتاق دبل (اکونومی- استاندارد)
  • اتاق دبل رضوان (اکونومی- استاندارد)
  • اتاق 3 تخته (اکونومی- استاندارد)
  • اتاق 4 تخته (اکونومی- استاندارد- رویال)

این هتل علاوه بر اتاق های ذکر شده فوق شامل اتاق های کینگ و وی آی پی نیز می شود. جالب است بدانید که هتل رز درویشی به عنوان یکی از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد، در فاصله ای کمتر از 3 دقیقه تا حرم مطهر قرار گرفته و همین مسئله باعث شده تا ظرفیت خالی این هتل بسیار محدود باشد. البته سطح بالای خدمات و کیفیت مطلوب امکانات موجود در هتل نیز از دیگر عوامل موثر بر درصد اشغال بالای این هتل می باشد. جالب است بدانید که در قسمت روف گاردن این هتل که در طبقه 20 واقع شده است، می توانید نمای پاناروما از حرم مطهر را داشته باشید و یکی از خاطره انگیز ترین تجربیات سفر به مشهد را از اقامت در این هتل با خود به همراه ببرید.

 هتل 4 ستاره الماس 1 مشهد

یکی دیگر از هتل های 4 ستاره مشهد که از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و در موقعیت بسیار خوبی نسبت به حرم مطهر قرار گرفته، هتل الماس 1 مشهد می باشد. این هتل از مجموعه هتل های الماس مشهد به شمار می رود و البته نسبت به هتل الماس 2 از سابقه بیشتری برخوردار است. هتل 4 ستاره الماس 1 در ساختمانی 7 طبقه با 163 اتاق در نزدیکترین فاصله نسبت به حرم مطهر واقع شده است. این هتل با سابقه از انواع اتاق های دو تخته، سه تخته، سوئیت، اتاق های کانکت و وی آی پی برخوردار می باشد. با در نظر گرفتن تعداد نفرات و میزان هزینه ای که برای اقامت در نظر گرفته اید، می توانید نسبت به رزرو اتاق های این هتل اقدام کنید.

هتل الماس 1 امکان ارائه خدمات به صورت فولبرد (صبحانه، ناهار و شام) را دارد. فقط کافیست در زمان رزرو گزینه فولبرد را فعال کنید. نکته جالب در مورد این هتل، ساختمان هایی با دو بلوک مجزا از هم آن می باشند که مجموعه هتل را به وجود آورده‌اند. ضمنا بهتر است بدانید که قیمت اتاق های این هتل برای مهمانان خارجی بیشتر از نرخی است که به مهمانان ایرانی ارائه می شود.  

هتل 4 ستاره آبان مشهد

هتل آبان مشهد یکی از خاص ترین هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. این هتل در فاصله تقریبا زیادی نسبت به حرم مطهر واقع شده است. هر چند که در صورتی که قصد انجام کارهای تجاری و اداری را دارید، این هتل می تواند یکی از بهترین گزینه ها در یک سفر اداری به مشهد باشد. با برخورداری از فضای بسیار بزرگ و وسیع، این هتل در ساختمانی 3 طبقه با 60 اتاق ساخته شده است. اگر چه که فاصله این مجموعه نسبت به حرم کم نیست، اما برای آن دسته از افرادی که به دنبال آرامش و محیطی ساکت می گردند، فضای باز و آرام هتل آبان مشهد می تواند بهترین گزینه باشد.

ناگفته نماند که نزدیک بودن ایستگاه مترو به محل هتل، امکان تردد سریع بین هتل و حرم مطهر را برای مسافران فراهم کرده است. امکانات و خدمات آبی مجموعه شامل استخر، سونا، جکوزی و همچنین سالن بدنسازی است که در همه هتل های 4 ستاره شهر مشهد مشابه آن را نمی توان یافت. همین مورد یکی از دلایل خاص بودن این هتل 4 ستاره می باشد.

هتل 4 ستاره اترک مشهد

یکی از قدیمی ترین هتل های 4 ستاره مشهد، هتل اترک مشهد می باشد. این هتل که دقیقا جنب حرم مطهر امام رضا (ع) و در میدان بیت المقدس مشهد واقع گردیده، در سال 1357 راه اندازی شده است. البته در سال 1394 با انجام عملیات بازسازی و مرمت، این هتل به امکانات و تجهیزات روز و کارآمد مجهز شد. از یک طرف سطح بالای امکانات و کیفیت خدمات ارائه شده و از طرفی دیگر فاصله بسیار نزدیک آن نسبت به حرم مطهر باعث شده تا هتل اترک در اغلب روزهای سال ظرفیت بالایی از مسافر را پذیرش نماید. هتل اترک مشهد انواع اتاق های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و همچنین اتاق های کانکت را به مسافران خود ارائه می دهد. یکی از نکات مثبت این هتل، پارکینگ آن  می باشد که با توجه به فاصله بسیار کمی که با حرم امام رضا (ع) دارد، بسیار حائز اهمیت است.

کلام آخر

بدون شک بهترین هتل های 4 ستاره مشهد بسیار بیشتر از موارد اشاره شده در این مطلب می باشند. با این حال در این مطلب تلاش کردیم تا برخی از هتل های 4 ستاره مشهد را که از امکانات و ویژگی های خاصی برخوردار هستند، معرفی کنیم. مسلما بهترین هتل و اقامتگاه مشهد را می توان با در نظر گرفتن هدف سفر به این شهر به راحتی انتخاب کرد. آن هم به این خاطر که تنوع و تعداد هتل های 4 ستاره مشهد بسیار زیاد می باشد.

 

منبع : ایران تراول 24