راهنمای سفر به مشهد

معرفی بهترین هتل آپارتمان های مشهد


رزرو هتل در مشهد ، رزرو تور در مشهد لطفا جهت رزرو تور و هتل در مشهد فرم زیر را تکمیل نمایید

یکی از گزینه های مناسب برای اقامت در شهر مشهد، هتل آپارتمان هایی هستند که در این شهر قرار دارند. این مکان ها دارای شرایط و موقعیت مناسب تری نسبت به هتل ها می باشند که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

هتل آپارتمان چیست؟

هتل آپارتمان ترکیبی ار هتل و آپارتمان بوده که امکانات متنوعی برای داشتن یک اقامت راحت در آن ارائه می شود. امکان رزرو این اقامتگاه برای مدت زمان طولانی و کم وجود دارد چون امکانات آن بسیار متنوع می باشند. در اکثر هتل آپارتمان های استاندارد، آشپزخانه داخل سوئیت یا مکان مورد نظر وجود داشته و خدمه آن نیز یک بار در هفته، اقدام به نظافت آن می کنند. تعداد مخاطبان هتل آپارتمان در شهر مشهد بسیار بیشتر از سایر شهرها بوده که دلیل آن نیز رفت و آمد بالای مسافران در طول سال به این شهر می باشد. در ادامه به برخی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد اشاره خواهیم کرد.

هتل آپارتمان آرمان یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد

یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد، مجموعه آرمان است که مسافت چندانی با حرم هم ندارد. سوئیت و آپارتمان های این مجموعه با بهترین امکانات و شرایط در اختیار مسافران و زائران قرار می گیرند. اکثر واحدهای این هتل آپارتمان به صورت سوئیت های دو خوابه و مجهز به 4 تخت هستند که مناسب افراد و مسافرانی می باشند که قصد اقامت طولانی مدت را دارند. آپارتمان‌های دو خوابه نیز در کنار سوئیت‌ها وجود دارند که امکان انتخاب آن با توجه به شرایط مسافران و موقعیت این مجموعه وجود دارد. 

هتل آپارتمان آرمان در مشهد

امکانات هتل آپارتمان آرمان از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. مسافران در مدت زمان اقامت خود می توانند از امکانات مختلفی مثل سونا، استخر، کافی شاپ، رستوران، جکوزی، اتاق ماساژ و…استفاده کنند. امکاناتی که در اتاق و سوئیت های این مجموعه ارائه می شوند نیز شامل تلویزیون، لوازم پخت و پز، یخچال، اینترنت، چای ساز، تلفن و…می‌باشند. علاوه بر فاصله کم هتل آپارتمان آرمان تا حرم که 500 متر می باشد، این مرکز به اکثر مراکز خرید این شهر نیز نزدیک است.

هتل آپارتمان بشری مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل آپارتمان های مشهد که در نزدیکی حرم قرار گرفته، مجموعه بشری است. این هتل آپارتمان دارای 9 طبقه و 300 واحد اقامتی می باشد که تاسیس آن به سال 1388 برمی گردد. فضای داخل سوئیت های این مجموعه دارای دکوراسیون خاص و شیکی می باشد که نتیجه بازسازی این مرکز در سال های اخیر است. در تمام اتاق های مجموعه بشری، امکاناتی مثل لوازم پخت و پز، تلویزیون، یخچال، کمد لباس، حمام و سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد.

هتل آپارتمان بشری

امکانات عمومی هتل آپارتمان بشری نیز بسیار متنوع و با توجه به نیاز و شرایط مسافران است. از مهمترین امکانات عمومی این مجموعه، می توان به رستوران شیشه ای با سرو انواع غذاهای ایرانی و خارجی، اینترنت و تلویزیون در لابی و پارکینگ رایگان اشاره کرد. این هتل آپارتمان دارای یک پارکینگ رایگان با ظرفیت 100 خودرو است. خدمات این پارکینگ به مسافرانی ارائه داده می شود که با ماشین شخصی خود به مشهد سفر کرده اند.

هتل آپارتمان حیات شرق

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد با فضایی مدرن هستید، قطعا مجموعه شرق یکی از اولویت هاست. این مجموعه شامل سوئیت های 2 نفره با امکانات متنوع، آپارتمان های 2 و 3 خواب می باشد که در همه آنها از بهترین امکانات رفاهی استفاده شده است. از اصلی ترین امکاناتی که در سوئیت و آپارتمان های این مجموعه ارائه می شود، شامل لوازم پخت و پز، میز تحریر، حمام و لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی های ایرانی و فرنگی می باشد.

خدمات عمومی هتل آپارتمان حیات شرق نیز بسیار متنوع و با بهترین کیفیت ارائه می شود. از مهمترین این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

هتل آپارتمان حیات شرق

  • خشکشویی
  • آتلیه عکاسی
  • رستوران و کافی شاپ
  • ارائه خدمات ویژه به معلولین
  • پارکینگ 24 ساعته برای مسافران

هتل آپارتمان اریکا مشهد

هتل اریکا یکی دیگر از بهترین هتل آپارتمان های مشهد به شمار می آید که امکانات و موقعیت بسیار مناسبی دارد. فاصله کم این مجموعه با حرم و مراکز گردشگری شهر مشهد باعث شده تا جزء اولویت‌های اول اقامت بسیاری از مسافران داخلی و خارجی باشد. ساختمان این مجموعه دارای 11 طبقه بوده که واحدهای اقامتی برای مسافران بین طبقات 1 تا 5 قرار دارند. شرایط واحدهای اقامتی اریکا به صورت آپارتمان های یک خواب سه نفره، سوئیت و آپارتمان های دو خواب با ظرفیت 4 نفر می باشند. امکاناتی که در آپارتمان ها و سوئیت های این مجموعه وجود دارد، شامل تلویزیون، یخچال، مینی بار، تلفن، چای ساز و…است.

امکان استفاده از پارکینگ به صورت 24 ساعته در هتل آپارتمان اریکا برای کسانی که ماشین شخصی دارند، وجود دارد. فروشگاه و سالن کنفرانس در داخل این مجموعه نیز از دیگر امکانات عمومی جهت ایجاد شرایط راحت برای مسافران است. از دیگر امکانات عمومی هتل اریکا، می توان به لابی مجهز به تلویزیون و مبلمان، نمازخانه و آسانسور اشاره کرد.

هتل قصر خورشید مشهد

مجموعه قصر خورشید به عنوان یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد از لحاظ موقعیت جغرافیایی می باشد. این مجموعه دارای 5 طبقه و 20 واحد اقامتی بوده که در سال 1386 تاسیس شده است. امکان دسترسی به حرم، فرودگاه، ایستگاه راه آهن و مراکز خرید این شهر برای مسافران این مجموعه فراهم است. هتل قصر خورشید از پرسنلی کاربلد و حرفه‌ای برای ارائه خدماتی با‌کیفیت استفاده کرده که تاثیر بالایی روی میزان رضایت مسافران بعد از اقامت دارد. امکانات متنوع و استانداردی در اتاق های این مجموعه وجود دارد که مهمترین آنها شامل موارد زیر می باشند.

  • یخچال
  • مبلمان
  • کمد لباس
  • لوازم و امکانات پخت و پز
  • سیستم های سرمایشی و گرمایشی
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

هتل آپارتمان زمرد مشهد

هتل آپارتمان سه ستاره زمرد به عنوان یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد، توانسته رضایت بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. این مجموعه شامل آپارتمان و سوئیت‌های 2 و 3 نفره معمولی و فولبرد است تا بتواند نیاز مخاطبان با شرایط گوناگون را پوشش دهد. یکی از بهترین جذابیت های این مجموعه، فاصله کم آن با حرم، مراکز گردشگری و تفریحی شهر است. موزه آستان قدس رضوی و بازار رضا از جمله مواردی هستند که فاصله چندانی تا هتل زمرد ندارند.

هتل آپارتمان زمرد مشهد

در اتاق و سوئیت های هتل آپارتمان زمرد نیز از امکانات مختلفی استفاده شده که مهمترین آنها شامل لوازم پخت و پز، تلویزیون، یخچال، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی است. از مهمترین امکانات عمومی نیز می توان به خشکشویی، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ اشاره کرد.

هتل آپارتمان ملل مشهد

این مجموعه با شرایطی که برای مسافران و زائران فراهم کرده در لیست بهترین هتل آپارتمان های مشهد قرار گرفته است. هتل آپارتمان ملل شامل سوئیت های 2 نفره، آپارتمان های 1، 2 و 3 خواب که ظرفیت 2، 4 و 6 نفر را دارند، می باشد. امکاناتی که در آپارتمان های این مجموعه ارائه می شوند بسیار کامل بوده و نیاز مسافر را از تمام جهات پوشش می دهد. انواع لوازم پخت و پز، یخچال، کمد لباس، سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن و مبلمان جزء امکانات موجود در آپارتمان و سوئیت‌های این مجموعه است. از امکانات عمومی آن نیز می توان به خشکشویی، خدمات ویژه برای افراد معلول، رستوران، کافی شاپ و خدمات رزرو بلیط اشاره کرد.

یکی از بهترین امکانات هتل آپارتمان ملل، صبحانه کامل و دلچسبی است که ارائه می دهد. فاصله و موقعیت این مجموعه نیز به مراکز تجاری و حرم بسیار نزدیک است. هتل ملل در مناسبت های مذهبی مثل شهادت ها و اربعین نیز پکیج های متنوع و جذابی برای مسافران و زائران دارد. تمام این موارد باعث شده تا بسیاری از افراد بعد از اقامت در این هتل آپارتمان، رضایت کافی از امکانات و خدمات آن داشته باشند.

انتخاب هتل آپارتمان در مشهد یکی از گزینه های اقامت در این شهر مذهبی می باشد که اولویت اول بسیاری از مسافران است. در این مقاله به چند هتل آپارتمان استاندارد که امکانات و خدمات با کیفیت ارائه می کنند، اشاره شد. تمام این مجموعه ها از لحاظ موقعیت جغرافیایی نیز بسیار مناسب بوده و فاصله کمی با حرم، مراکز تجاری و تفریحی شهر دارند.

 

منبع : ایران تراول 24