رزرو هتل و تور مشهد

معرفی برخی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد


رزرو هتل در مشهد ، رزرو تور در مشهد لطفا جهت رزرو تور و هتل در مشهد فرم زیر را تکمیل نمایید

شهر مشهد را می توان یکی از فعال ترین شهر های کشور در حوزه گردشگری به حساب آورد. وجود پر برکت بارگاه نورانی امام رضا (ع) باعث شده تا سالانه مسافران زیادی به شهر مشهد سفر کنند. سابقه بلند مدت مردم این شهر در پذیرایی از زائران امام هشتم سبب شده است تا در گذر زمان، کیفیت خدمات و امکانات گردشگری در شهر مشهد به شکل قابل توجهی رشد و توسعه پیدا کند. راه اندازی و تاسیس انواع اماکن تفریحی، پارک های مختلف، مجتمع های خرید در کنار هتل های متنوع و اقامتگاه های گوناگون از جمله اقداماتی بوده که در راستای خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) انجام شده است. از جمله مهمترین نیاز های مسافران در سفر اقامتگاه و محلی برای سکونت می باشد. به جرات می توان گفت که هتل یکی از جمله برترین اقامتگاه ها برای سکونت در سفر است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با برخی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد بیشتر آشنا شوید.

معرفی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد می باشد. این هتل مجلل و لاکچری، ساختمانی 18 طبقه با اتاق های متنوع و جذاب است که مسافران سخت پسند را مجذوب می نماید. به طور کلی اتاق های هتل به دسته بندی و کلاس های مختلف طبقه بندی می شود. انواع اتاق های کلاس اکونومی، استاندارد، وی آی پی (VIP) و تاپ وی آی پی را در هتل درویشی مشهد می توان یافت. اتاق های این هتل به انواع مختلف زیر تقسیم می شوند.

  • اتاق های دو تخته (اکونومی- استاندارد)
  • اتاق های سه تخته (اکونومی- استاندارد)
  • اتاق های 4 تخته (اکونومی- استاندارد)
  • سوئیت دو تخته (استاندارد)
  • اتاق های 3 تخته امپریال (VIP)
  • سوئیت دو تخته امپریال (VIP)
  • دوبلکس مصر، ایران و … (Top VIP)

البته این هتل از اتاق های دیگری از جمله اتاق کوئین نیز برخوردار است که این اتاق در کلاس اتاق های VIP قرار می گیرد. اقامت در هتل 5 ستاره درویشی به همراه صبحانه می باشد. سرویس ترانسفر فرودگاه و راه آهن این هتل به صورت رایگان به مسافران هتل ارائه می شود.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد در خیابان امام رضا 24 واقع شده است. فاصله این هتل لوکس تا حرم مطهر را می توان در عرض 15 دقیقه پیاده طی نمود. اگرچه که هتل به صورت منظم خدمات مربوط به ترانسفر مسافران به حرم مطهر را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد. مجموعه هتل 5 ستاره درویشی دارای 3 رستوران مختلف است. این هتل مجلل انواع غذاهای ایرانی، دریایی، بین الملل و فست فود را در رستوران های خود ارائه می دهد. رستوران ایرانی هتل درویشی در طبقه همکف و بعد از لابی قرار دارد. فست فود در طبقه منفی یک و رستوران بین الملل آن در روف گاردن واقع شده است. صبحانه هتل در سالن صبحانه خوری و در طبقه 13 هتل قرار گرفته است. نمایی زیبا و جذاب از شهر مشهد را می توان در سالن صبحانه خوری هتل مشاهده کرد.

معرفی هتل قصر طلایی مشهد (گلدن پالاس)

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد، هتل بین المللی قصر طلایی مشهد است که به گلدن پالاس هم معروف است. دیزاین و طراحی نمای این ساختمان یکی از زیباترین جلوه های معماری را در محدوده مسیر منتهی به حرم مطهر به وجود آورده است. طراحی داخلی این هتل 5 ستاره بسیار جذاب و خلاقانه صورت گرفته است. بعید است که در این هتل اقامت داشته باشید و از شرایط موجود در آن ناراضی باشید.

هتل گلدن پالاس

بدون شک امکانات موجود در هتل قصر طلایی از به روز ترین و با کیفیت ترین متریال و تجهیزات بهره می برد و همین مسئله یکی از دلایل شلوغ بودن همیشگی این هتل می باشد. هتل 5 ستاره قصر طلایی بعد از میدان بسیج مشهد واقع شده و فاصله آن تا حرم مطهر حدود 15 دقیقه است. این مجموعه تا فرودگاه هاشمی نژاد مشهد تقریبا 20 دقیقه فاصله دارد. به طور کلی خدمات هتل قصر طلایی کاملا حرفه ای و درخور مهمانان 5 ستاره می باشد که شامل موارد زیر می شود.

  • خدمات وای فای رایگان
  • صبحانه رایگان
  • ترانسفر فرودگاهی رایگان
  • نظافت و سرویس روزانه اتاق

موارد فوق تنها بخشی از خدمات هتل قصر طلایی مشهد می باشد. این مجموعه جذاب 357 اتاق مختلف و متنوع دارد که در کلاس های مختلف استاندارد، وی آی پی و تاپ وی آی پی طبقه بندی می شوند. کیفیت امکانات موجود در اتاق ها، رضایت هر فرد سخت پسندی را جلب می نماید. تهویه مطبوع، مینی بار، تجهیزات نشیمن و استراحت ایده آل، LCD و … برخی از موارد موجود در اتاق های این هتل است. البته خدمات آبی، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ این مجموعه را نباید فراموش کرد. تنوع اتاق های هتل قصر طلایی بسیار زیاد است و برای هر سلیقه ای، اتاق خاصی را می توان پیدا کرد. برخی از اتاق های این هتل عبارتند:

  • اتاق یک تخته لاکچری
  • اتاق دو تخته اتریوم
  • اتاق دو تخته دبل لاکچری
  • اتاق دو تخته دبل لندسکیپ
  • سوئیت جونیور (2 نفر)
  • سوئیت وسترن (2 نفر)
  • پرنسس سوئیت (2 نفر)
  • آپارتمان رویال (4 نفر)

همانطور که قبلا ذکر شد، تنوع اتاق های هتل قصر طلایی بسیار زیاد است و مطمئنا می توانید اتاق مورد علاقه خود را در این هتل پیدا کنید.

معرفی هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 از جمله بهترین هتل های 5 ستاره مشهد می باشد. این هتل در خیابان امام رضا 20 و با فاصله ای حدود 10 دقیقه ای تا حرم مطهر واقع شده است. کیفیت خدمات و امکانات موجود در این هتل رضایت مسافران را به طور قطع جلب می نماید. آن هم به این خاطر که از رفتار سازمانی پرسنل گرفته تا تجهیزات به کار رفته در اتاق ها، همگی در سطح ممتاز قرار داد. هتل الماس 2 شامل 217 اتاق است و بر اساس اندازه و امکانات موجود در اتاق، به درجه های مختلفی تقسیم می شوند.

هتل الماس 2 مشهد

برخی از اتاق های این مجموعه عبارتند از:

  • اتاق یک تخته اکونومی یاقوت
  • اتاق دو تخته اکونومی فیروزه
  • اتاق یک تخته استاندارد الماس
  • اتاق امپریال روسیه
  • اتاق امپریال ایتالیا

البته تنوع اتاق های هتل الماس 2 مشهد به موارد فوق ختم نمی شود. خدمات هتل الماس 2 مشهد طیف گسترده ای از آیتم های مختلف را شامل می شود. از جمله آنها می توان به استخر، سونا، ماساژ، ترانسفر، صبحانه، خدمات خشکشویی، نظافت روزانه اتاق و … اشاره کرد. هتل الماس 2 که به جرات یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد می باشد به صورت 24 ساعته امکان پذیرش مهمان را دارد. البته در ایام پیک و شلوغ سال اتاق ها در ساعت 2 بعد از ظهر تحویل مهمانان می شود. تخلیه اتاق نیز در ساعت 12 ظهر است.

معرفی هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد یکی از قدیمی ترین هتل های 5 ستاره مشهد است که در تقاطع احمدآباد و خیابان کلاهدوز واقع شده است. این هتل زیبا که اخیرا عملیات بازسازی و بهسازی آن به پایان رسید، از فضای باز بزرگی برخوردار است که امکان دوچرخه سواری در محیط را نیز برای شما فراهم کرده است. در گوشه ای از محوطه این مجموعه زمین تنیس هم قرار دارد که البته امکان استفاده از آن در صورت پرداخت هزینه فراهم است. موقعیت هتل هما 1 تقریبا در فاصله مناسبی تا حرم مطهر قرار گرفته است و می توان مسیر را در عرض 20 دقیقه با ماشین طی کرد. اتاق های باکیفیت و تجهیزات به روز شده این هتل باعث می شود تا تجربه ای خاطره انگیز و متفاوت را از اقامت در بهترین هتل های 5  ستاره مشهد داشته باشید.

کلام آخر

به طور کلی شهر مشهد به دلیل پذیرش بالای مسافر، در گذر زمان همواره در زمینه گردشگری رشد و توسعه داشته است. بهترین هتل های 5 ستاره مشهد نیز بسیار زیاد و متنوع هستند که هر کدام از آنها از جذابیت ها و امکانات خاص خود برخوردارند. با در نظر گرفتن هدف خود از سفر به مشهد و سلیقه ای که دارید، قطعا می توانید برترین هتل را از میان بهترین هتل های 5 ستاره مشهد انتخاب کنید.  

  

منبع : ایران تراول 24