جاذبه گردشگری مشهد

جذاب‌ترین کافه های مشهد کجا هستند؟


رزرو هتل در مشهد ، رزرو تور در مشهد لطفا جهت رزرو تور و هتل در مشهد فرم زیر را تکمیل نمایید

آشنایی با معروف‌ترین کافه‌ های مشهد

در سال‌های اخیر بُعد گردشگری مشهد همچون بُعد مذهبی آن رشد کرده و گردشگران در کنار زیارت از بارگاه امام رضا(ع) به دنبال آن هستند که زمان باقیمانده را جهت تفریح در این شهر صرف کنند. قطعاً حضور در کافه های مشهد می‌تواند لحظات جذابی را برای گردشگران به ارمغان بیاورد. کافه‌های بسیار جذابی با منوهای متنوع در اقصی نقاط مشهد وجود دارد که شما می‌توانید لحظات خوشی را در آنها پشت سر بگذارید. برای صرف صبحانه، عصرانه یا نوشیدن چای و قهوه قطعاً کافه‌های این شهر بهترین گزینه ممکن هستند. بهتر است ساعت‌های بیکاری خودتان در شهر مشهد را در این محیط‌های زیبا پشت سر بگذارید. 

کافه های مشهد

کافه های مشهد

کدامیک از کافه های مشهد را انتخاب کنیم؟

همانگونه که خدمتتان عرض کردیم کافه های مشهد متعدد هستند و نمی‌توانیم یکی از آنها را صرفاً به شما پیشنهاد کنیم. هر کدام از کافه‌های این شهر ویژگی‌های خاص خود را دارند که قطعاً می‌توانند برای افراد خاصی ایده آل باشند. به همین دلیل بهتر است با جذاب و بهترین کافه‌های شهر مشهد آشنا شوید تا هر کدام را که با روحیات خودتان همخوانی بیشتری دارد انتخاب کنید.

مشهد را در کافه ویو تماشا کنید!

اگر می‌خواهید یکی از کافه های مشهد را انتخاب کنید که منظره متفاوتی داشته باشد، باید سراغ کافه ویو بروید. این کافه جذاب در بالاترین قسمت مجتمع کوهسار برای پذیرایی از مهمانان قرار گرفته است. همین موضوع سبب شده تا افرادی که در این کافه حضور پیدا می‌کنند منظره شهر مشهد را از بالا به صورت کامل بتوانند به نظاره بنشینند. در منوی این کافه انواع مختلفی از نوشیدنی‌ها و مواد غذایی دیده می‌شود. کافه ویو گزینه بسیار جذابی جهت برگزاری میهمانی‌ها به ویژه تولد است. شما می‌توانید در حدود ۲۲۰ نفر را در فضای این کافه دعوت کنید. از نظر پارکینگ هم نگرانی نداشته باشید، مدیران کافه ویو پارکینگ مناسبی را برای مهمانان تدارک دیده‌اند. برای استفاده از امکانات این مجموعه باید به انتهای بلوار هاشمیه بروید و وارد مجتمع کوهسار شوید. 

کافه ویو

کافه ویو

آشنایی با کافه لئون، یکی از خاص‌ترین کافه های مشهد

یکی دیگر از کافه های مشهد که در فضای باز فعالیت می‌کند کافه لئون است. این کافه معمولاً اولویت افرادی است که در مشهد به دنبال یک محیط مناسب جهت گذران وقت می‌گردند. شاید بیش از هر چیز دیگری منظره و دید خوبی که این کافه نسبت به شهر دارد سبب محبوبیت آن شده است. در منوی این کافه انواع وعده‌های غذایی مثل صبحانه، ناهار، شام و میان وعده برای مهمانان تدارک دیده شده است. در کنار آنها مهمانان کافه لئون می‌توانند از نوشیدنی‌های جذابی مثل اسموتی و قهوه استفاده کنند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت کافه لئون در مقایسه با رقبای خود قیمت مناسبی است که برای خدمات خود پیشنهاد می‌کند. پارکینگ خیابانی این کافه به صورت رایگان در اختیار مهمانان آن قرار می‌گیرد. برای رفتن به کافه لئون باید وارد بزرگراه کلانتری گردید و راهی مجموعه توریستی آبادگران ایران شوید.

لاواتزا، کافی شاپ بیرون بر در مشهد

بعضی از کافه های مشهد به صورت بیرون بر هم کار می‌کنند. اگر به عنوان زائر راهی مشهد شده‌اید و وقت زیادی برای آماده کردن میان وعده یا نوشیدنی ندارید ‌می‌توانید از خدمات کافه‌هایی مثل لاواتزا استفاده کنید. کافه لاواتزا مشهد یکی از بهترین کافی شاپ‌های بیرون بر این شهر محسوب می‌شود که در خیابان سجاد واقع شده است. برای استفاده از خدمات این مجموعه شما می‌توانید سفارشتان را به صورت آنلاین در وب سایت آن ثبت کنید. شاید جالب باشد بدانید که این مجموعه قهوه‌های خود را از برند همنام یعنی لاواتزا تهیه می‌کند. توصیه می‌کنیم فرصت خوردن دونات‌های معرکه این کافه را از دست ندهید. کافه لاواتزا در مشهد دارای ۳ شعبه است که شعبه اصلی آن در خیابان سجاد ۹ واقع شده است. 

کافه لاواتزا

کافه لاواتزا

کیوسک، کافه‌ای با دکوراسیون چوبی در مشهد

اگر در میان کافه های مشهد دنبال گزینه‌ای هستید که دکوراسیون متفاوتی داشته باشد، مجموعه کیوسک بهترین انتخاب خواهد بود. کافه کیوسک محیطی دلنشین، شاد و جذاب دارد. بخش عمده دکوراسیون محیط این کافه با استفاده از چوب آماده شده است. به همین خاطر دکوراسیون آن نسبت به دیگر کافه‌های مشهد متفاوت بوده و مهمانان بیشتری را به سمت خود جذب می‌کند. گپ زدن، خوردن و آشامیدن و در مجموع گذران وقت در این کافه منحصر به فرد خواهد بود. منوی کافه کیوسک مشهد تقریباً بسیاری از مواد غذایی و آشامیدنی‌هایی که شما در چنین مجموعه‌ای انتظار دارید را برآورده می‌کند. کافه کیوسک در بلوار سجاد و خیابان حامد جنوبی ۱۲ واقع شده و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب فعال است.

کافه کیوسک

کیوسک

کافه رستوران اسپرلوس، فضایی عاشقانه در مشهد

یکی دیگر از کافه های مشهد که ویژگی‌های خاصی دارد، اسپرلوس نامیده می‌شود. این مجموعه در اصل نوعی کافه رستوران است که معماری سنگین و مدرنی دارد. در کافه اسپرلوس منوی متفاوت و متنوعی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. این کافه فضای وسیعی دارد و به دلیل اینکه بین میزهای آن فاصله نسبتاً زیادی وجود دارد حریم شخصی شما به خوبی حفظ خواهد شد. کافه اسپرلوس بهترین مکان برای یک قرار عاشقانه در مشهد است. اگر قصد چنین قراری را در شهر فردوسی دارید حتماً قبل از حضور در کافه با کارکنان آن ارتباط بگیرید و درخواست آماده سازی یک میز رمانتیک را داشته باشید. میزهای دو نفره این کافه در بخش متفاوتی قرار گرفته‌اند که حس و حالی عاشقانه به شما منتقل خواهند کرد. البته برای قرارهای کاری یا مهمانی هم می‌توانید از این کافه جذاب استفاده کنید. کافه اسپرلوس در خیابان بهار و نبش بهارستان ۱۷ واقع شده است.

کافه اسپرلوس

کافه اسپرلوس

برای تماشای فوتبال، کافه گرندزا را انتخاب کنید

اگر به دنبال تماشای فوتبال در یکی از کافه های مشهد هستید پیشنهاد می‌کنیم به سراغ گرندزا بروید. این مجموعه برای نوشیدن قهوه و گپ و گفت دوستانه هم گزینه جذابی محسوب می‌شود. البته در هر صورت اکثر مشهدی‌ها گرندزا را به عنوان مکانی دنج برای تماشای فوتبال می‌شناسند. اگر برای دیدن یکی از بازی‌های فوتبال به سراغ این کافی شاپ بروید احتمالاً چند نفر از فوتبالیست‌های معروف مشهدی را هم آنجا ببینید. کافه گرندزا تلاش کرده منوی متنوعی را با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در کنار غذاهای فرنگی برای مهمانان خود تدارک ببیند. برای حضور در کافه گرندزا باید به بلوار سجاد و نبش گلشن ۲ بروید. 

کافه گرندزا

کافه گرندزا

کافه دیت، محلی مناسب برای قرارهای کاری

اگر در میان کافه های مشهد به دنبال محیطی هستید که قرارهای کاری خودتان را در آن برگزار کنید ما کافه دیت را پیشنهاد می‌کنیم. این کافه از فضای دنج با طراحی دکوراسیون مدرن و متفاوت برخوردار است. به همین دلیل برای برگزاری جلسات کاری بهترین گزینه محسوب می‌شود. در منوی این مجموعه نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوعی وجود دارد که خوردن آنها در کنار غذاهای ایرانی می‌تواند لحظات خاطره انگیزی را برای شما به ارمغان آورد. البته در منوی این کافه انواع فست فود هم وجود دارد. با وجود آنکه مجموعه دیت فضای شیک و مدرنی دارد اما قیمت‌های آن در مقایسه با دیگر مجموعه‌های مشابه پایین‌تر است. برای حضور در این کافه شما می‌توانید هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب به مرکز خرید آرمیتاژ گلشن در بلوار ۷ تیر مراجعه کنید.

هالیدیز، کافه باغ لاکچری در مشهد

هالیدیز یکی از کافه های مشهد است که در حقیقت نوعی باغ زیبا و لاکچری محسوب می‌شود. در این کافه باغ لاکچری یکی از بهترین رستوران‌های مشهد قرار گرفته و آماده است تا انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و خارجی را برای شما سرو کند. کافه هالیدیز بیشتر برای برگزاری مهمانی‌های خانوادگی و جشن‌های تولد پیشنهاد می‌شود. در این مجموعه شما می‌توانید از قسمت‌های مختلفی مثل سرزمین رازها، سرزمین یخ اختصاصی، تراس و آلاچیق استفاده کنید.

کافه هالیدیز

هالیدیز

هر کدام از این قسمت‌ها را که برای نشستن انتخاب کنید پشیمان نخواهید شد چرا که مشابه آنها را در مشهد پیدا نخواهید کرد. در کنار وعده‌های غذایی که در منوی کافه هالیدیز وجود دارد شما می‌توانید از نوشیدنی‌های جذاب و سالادهای متنوعی استفاده کنید. برای اینکه در فضای طبیعی و متفاوت کافه هالیدیز مشهد حاضر شوید باید به خیابان هاشمیه ۱۱ بروید و پس از عبور از چهارراه اول به سمت راست حرکت کنید. 

 

منبع : ایران تراول 24