رزرو هتل و تور مشهد

تور همدان به مشهد با قطار، تور ارزان مشهد با قطار از همدان


رزرو هتل در مشهد ، رزرو تور در مشهد لطفا جهت رزرو تور و هتل در مشهد فرم زیر را تکمیل نمایید

عاشقان شهر نور و عفاف و ملکوت از جای جای کشور پهناور ایران برای سفر به مشهد بی تابانه انتظار می کشند. به قول عاشقان و اهل دلان در انتظار طلبیده شدن از طرف آقا امام رضا (ع) هستند. این اشتیاق در قلب با صفای مردم همدان نیز جوش و خروشی بی بدیل دارد. به همین دلیل است که تقاضا برای تور همدان به مشهد با قطار به مراتب بیش از سفر به شهرهای دیگر می باشد.

دلیل محبوبیت تور همدان به مشهد با قطار را می توان راحتی و سادگی سفر با قطار در این مسیر طولانی دانست. بسیاری از افراد علاقه به سفرهای دسته جمعی و خانوادگی دارند. در تور همدان به مشهد با قطار شما می توانید همراه عزیزان تان، دوستان تان و خانواده تان باشید یا که دوستان جدیدی پیدا کنید و با آن ها همسفر شوید. در هر صورت تور همدان به مشهد با قطار یک سفر ماجراجویانه و جذاب برای شما خواهد بود که بی شک خاطرات شیرینی از آن برای شما به جای خواهد ماند.

امکانات عالی قطارهای همدان به مشهد

آنچه که جذابیت تور همدان به مشهد با قطار را دو چندان کرده است، امکانات قطارهای این مسیر است. قطارهای فدک جزو محبوب ترین قطارهایی هستند که مسیر همدان به مشهد را پوشش دهی می کنند. شما می توانید در این قطارها از امکانات بسیار خوبی چون سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، رستوران، کافی شاپ، کتابخانه، اینترنت وای فای و سرویس غذا و سیستم تهویه بهره مند شوید. در نتیجه این مسیر طولانی را با فراغ بال و آسودگی سپری خواهید کرد. این قطارها از نوع چهار تخته هستند و یک روز در میان مسیر همدان مشهد را طی می کنند.

تور همدان به مشهد با قطار شامل چه نوع خدماتی می شود؟

ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که تور همدان به مشهد با قطار شامل چه نوع خدماتی می شود؟ در پاسخ باید بگوییم که تور همدان به مشهد با قطار نوعی سفر تفریحی زیارتی محسوب می شود که در طی این سفر شما خدماتی مانند بلیط رفت و برگشت، اقامت هتل، وعده های غذایی و خدمات گردشگری و بیمه را دریافت می کنید. بنابراین اگر با دیدنی های مشهد و مقاصد تفریحی، فرهنگی، تاریخی این شهر دیدنی آشنایی ندارید جای نگرانی نیست.

در تور همدان به مشهد با قطار شما بدون نیاز به بلد بودن آدرس ها به مکان های دیدنی هدایت می شوید. از طرفی نگرانی هایی مانند رزرو هتل و پیدا کردن رستوران خوب را نخواهید داشت. تور همدان به مشهد با قطار شامل یک برنامه از قبل تعیین شده و دقیق می شود که وقت و انرژی و هزینه شما را به شکلی بهینه مدیریت می کند. لیدر این تور مشهد را وجب به وجب می شناسد و شما را به بهترین مکان های دیدنی خواهد برد.

تور همدان به مشهد با قطار (2)

خدمات تور همدان مشهد با قطار.

دیدنی های تور همدان به مشهد با قطار

همدان یکی از شهرهای تاریخی ایران در دامنه الوند است که گنجینه ای از دیدنی های معروف و ارزنده را در دل خود جای داده است. با این حال ساکنین همدان به ذوق و شوق دیدن از آثار تاریخی، طبیعی، گردشگری، مذهبی، فرهنگی و هنری مشهد راهی این دیار می شوند. دیدنی های زیادی در تور همدان به مشهد با قطار انتظار شما را می کشند. از جمله مکان هایی که به احتمال زیاد در لیست مکان های مورد بازدید شما در تور همدان به مشهد با قطار خواهد بود می توان به حرم امام رضا (ع)، خانه توکلی مشهد، خانه تاریخی داروغه، باغ ملی مشهد، چالیدره، آرامگاه فردوسی، طرقبه، سرزمین موج های آبی، مسجد گوهرشاد، خانه ملک مشهد، آرامگاه نادرشاه افشار و موزه مردم شناسی اشاره کرد. مجموعه های گردشگری با توجه به مدت زمان اقامت شما در مشهد و هزینه تور، شما را به بازدید از این مکان های دیدنی می برند.

قیمت تور همدان به مشهد با قطار چقدر است؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که اغلب مسافران می پرسند، قیمت تور همدان به مشهد با قطار است. سفرهای زمینی نسبت به سفر با هواپیما در دسته سفرهای اقتصادی تر قرار می گیرند. به همین دلیل است که قیمت تور همدان به مشهد با قطار در مقایسه با تور هوایی به مراتب مقرون به صرفه تر می باشد. با این حال پارامترهای زیادی مانند تعداد روزهای اقامت شما در مشهد، تعداد افراد تور، مکان های مورد بازدید، کلاس هتل، فصل سفر، خدمات تور مانند وعده های غذایی و بیمه و ایاب ذهاب، کلاس قطار و گردشگری یا زیارتی بودن تور همگی از پارامترهای مهمی هستند که در قیمت تور همدان به مشهد با قطار تاثیرگذار می باشند.

قیمت تور همدان به مشهد با قطار در مواقعی که سفر شما مقارن با ایام نوروز و تعطیلات باشد با افزایش نرخ همراه است. هر زمان که تقاضا برای سفر به مشهد از همدان با قطار بیشتر باشد، قیمت تور نیز با افزایش روبرو خواهد بود. در این روزها قیمت بلیط قطار و کرایه هتل بیشتر می شود. پس اگر می خواهید با هزینه اقتصادی تری به مشهد سفر کنید، بهتر است روزهای خلوت و غیر تعطیل را برای سفر خود انتخاب کنید.

تور همدان به مشهد با قطار (1)

قیمت تور همدان مشهد با قطار.

مسیر تور همدان به مشهد با قطار

در تور همدان به مشهد با قطار شما در حدود 15 تا 16 ساعت در مسیر خواهید بود. سپری کردن این مدت زمان در قطار در کنار همسفر هایی که ذوق و انرژی بالایی دارند می تواند بسیار لذت بخش باشد. به احتمال زیاد شما این مسیر را در شب طی خواهید کرد و به همین دلیل اصلا متوجه طولانی بودن مسیر نمی شوید. اغلب شرکت های ریلی با زمانبندی درست حرکت، کمترین خستگی را در این سفر به شما تحمیل خواهند کرد.

یکی از جذابیت های مسیر تور همدان به مشهد با قطار، تماشای مناظر دیدنی از پنجره های قطار است. مسیر همدان به مشهد پر از دیدنی های بکر و مناظر شگفت انگیز می باشد که می توانید در ساعات بیداری تان از آن ها لذت ببرید. شما در این مسیر از ایستگاه هایی مانند ساوه، تهران، سمنان و شاهرود و نیشابور عبور خواهید کرد. جذاب ترین منظره هایی که در مسیر همدان به مشهد با قطار رویت خواهید کرد مربوط به مناظر کوهستانی و دشت های بکر می شود.

تور همدان به مشهد با قطار (3)

دیدنی های مسیر تور همدان مشهد با قطار.

مبدا و مقصد تور همدان به مشهد با قطار

راهی شدن از همدان به سوی مشهد با قطار ملزم به خرید بلیط قطار و طی کردن این مسیر ریلی می باشد. البته بلیط قطار توسط شرکت گردشگری تهیه می شود و شما فقط باید در موعد مقرر سوار قطار شوید. ایستگاه قطار همدان حدود 12 کیلومتری شهر همدان در میدان امام واقع شده است. بنابراین برای سوار شدن به قطار مسافربری باید خود را به این موقعیت برسانید. در مشهد نیز در ایستگاه راه آهن پیاده می شوید که واقع در بلوار شهید کشوری و میدان راه آهن می باشد. این موقعیت به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است. این فاصله در حدود 2 تا 3 کیلومتر می باشد.

بهترین هتل های مشهد برای اقامت مسافران تور همدان مشهد با قطار

اگر می خواهید با تور همدان به مشهد با قطار سفر کنید، دیگر نگران رزرو هتل نباشید. چرا که تورهای گردشگری و زیارتی خدمات رزرو هتل را نیز ارائه می دهند. بنابراین شما با توجه به هزینه ای که برای تور پرداخت کرده اید در یکی از هتل های مشهد اقامت خواهید داشت. از جمله بهترین هتل های مشهد برای اقامت مسافران تور همدان مشهد می توان به هتل اطلس، هتل نسیم و … اشاره کرد. این هتل ها اغلب سه ستاره هستند و به نسبت خدماتی که ارائه می دهند بسیار خوش قیمت و اقتصادی می باشند. از طرفی نزدیک بودن به حرم امام رضا (ع) مزیت مهم دیگری است که این هتل ها دارند و مسیر شما را برای زیارت کعبه عشق کوتاه تر خواهند کرد.

تور همدان به مشهد با قطار (4)

بهترین هتل های مشهد برای مسافران تور.

قطارهای همدان به مشهد

تور همدان به مشهد با قطار توسط شرکت های ریلی مختلفی پوشش داده می شود. مجموعه های گردشگری معمولا بهترین شرکت های ریلی را برای این سفر انتخاب می کنند. قطار امید، قطار فدک، قطار رجا و قطار سروش از جمله محبوب ترین قطارهایی هستند که می توان مسیر همدان مشهد را با آن ها طی نمود. خدماتی که هر کدام از قطارهای همدان مشهد ارائه می دهند با توجه به تعداد ستاره های قطار متفاوت است. با این حال می توان گفت که معمولی ترین قطارها نیز پذیرایی بسیار خوبی از زائران به عمل می آورند.

کلام پایانی

اگر قصد دارید یک سفر پر خاطره را پشت سر بگذارید، سفر با قطار گزینه بسیار خوبی به نظر می رسد. تور همدان به مشهد با قطار بهترین انتخاب برای مسافرانی است که به قصد سیاحت و زیارت راهی مشهد می شوند. اقتصادی بودن تور، امن بودن تور، عدم دغدغه بابت هتل و رستوران، داشتن یک برنامه دقیق و زمانبندی شده برای گشت و گذار و همسفر شدن با افراد خوش انرژی همگی از مزایای تور همدان به مشهد با قطار می باشد.

بهترین زمان برای تور همدان به مشهد با قطار را می توان در اوایل بهار و پاییز دانست. چرا که در تابستان هوا بسیار گرم است و ترافیک شدیدی در مشهد به راه می افتد. از طرفی زمستان نیز سرمای هوا آزاردهنده خواهد بود و بازدید از جاذبه های طبیعی کمی دشوار می شود. پس اگر می خواهید بهترین زمان را برای یک سفر خاطره انگیز از همدان به مشهد انتخاب کنید، هفته های آغازین بهار را از دست ندهید.

 

  • تور همدان مشهد
  • قیمت تور مشهد از همدان با هواپیما
  • قیمت تور مشهد از همدان با قطار
  • تور همدان مشهد ارزان
  • تور همدان مشهد با قطار علی بابا
  • تور ارزان مشهد با قطار
  • تور مشهد از همدان با اتوبوس
  • قیمت تور همدان مشهد با اتوبوس

 

منبع : ایران تراول 24