رزرو هتل و تور مشهد

تور شیراز به مشهد با قطار ، تور مشهد با قطار از شیراز


رزرو هتل در مشهد ، رزرو تور در مشهد لطفا جهت رزرو تور و هتل در مشهد فرم زیر را تکمیل نمایید

تور شیراز به مشهد با قطار ، تور مشهد با قطار از شیراز

تور شیراز به مشهد با قطار سفری از بهشت فارس، شهر شعر و شاعری به شهر نیایش و نور و عرفان یعنی مشهد است. مردمان شیراز به خوش ذوق بودن و اهل دل بودن معروف اند. از این رو تور شیراز به مشهد با قطار را بهانه ای برای تجربه لحظه های پر نشاط در کنار دوستان و عزیزان می دانند. شیراز شهر بهار نارنج و حافظ است با این حال سفر به مشهد برای مردم خوش ذوق و پر احساس شیراز صفای دیگری دارد. به ویژه اگر قرار باشد این سفر در قالب یک تور دسته جمعی با قطار صورت گیرد. مسافتی که بین شیراز و مشهد وجود دارد مسافت کمی نیست. این مسافت را زمانی می توان با فراغ بال طی کرد که همسفرانی پر انرژی در کنار شما باشند. این دقیقا همان چیزی است که در تور شیراز به مشهد با قطار اتفاق می افتد.

تور شیراز به مشهد با کدام قطارها انجام می شود؟

اگر قرار باشد بهترین مسیر را برای سفر به مشهد از شیراز انتخاب کنیم، باید انگشت روی مسیر ریلی و تور شیراز به مشهد با قطار بگذاریم. سفر با قطار بی شک این مسیر طولانی 24 ساعته را برای شما از کسالت بار بودن در می آورد. شما می توانید در قطار با همسفران تان آشنا شوید، قدم بزنید، به رستوران قطار بروید، از سرویس بهداشتی استفاده کنید، مطالعه کنید و به تماشای فیلم بنشینید.

مسیر شیراز تا مشهد مسیری طولانی است و منطق حکم می کند برای بالا بردن امنیت خود سراغ قطار بروید. در این مسیر شما از استان های فارس، یزد و خراسان جنوبی عبور می کنید و نباید چندان دلخوش به دیدنی های مسیر باشید. قطار پلور سبز شرکت رجا یکی از بهترین قطارهایی است که تور شیراز به مشهد با قطار توسط آن پوشش دهی می شود. این قطار تقریبا هم رده با قطارهای سیمرغ و زندگی می باشد و از نوع چهار ستاره است. طراحی زیبای واگن ها، تعداد مناسب کوپه ها، تخت های راحت و بهداشت عالی از ویژگی های چشمگیر قطار پلور سبز هستند.

از مهمترین امکانات قطار پلور سبز که قرار است در تور شیراز به مشهد با قطار سوار آن شوید می توان به سیستم تهویه عالی، بهره مندی از کوپه های عایق صدا و رطوبت، کتابخانه، سیستم های صوتی تصویری، خدمات پذیرایی از مسافران، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، پریزهای برق 220 ولت، ویلچر، تنقلات در طی سفر و نشریات و مجلات اشاره کرد. قطارهای غزال، امید و سریر نیز جزو قطارهایی هستند که تور شیراز به مشهد با قطار را پوشش دهی می کنند.

تور شیراز به مشهد با قطار (1)

سفر از شیراز به مشهد با قطار

بهترین زمان برای تور شیراز به مشهد با قطار چه فصلی است؟

اگر میخواهید بدانید کدام فصل بهترین زمان برای تور شیراز به مشهد با قطار است باید بگوییم که فصل بهار و پاییز بهترین زمانها هستند. فصل تابستان یک فصل های سیزن محسوب می شود و قیمت تور در این فصل به دلیل تقاضای بالا با افزایش همراه است. از طرفی گرمای هوا ممکن است در این فصل تا حدودی آزاردهنده باشد. با این حال اگر با قیمت بالای تورها در تابستان مشکلی ندارید، فصل تابستان نیز گزینه خوبی برای تور شیراز به مشهد با قطار است.

از طرفی زمستان های مشهد نیز بسیار سرد و خشک هستند. روزهای زیادی از فصل زمستان شهر مشهد سفید پوش می شود. بنابراین ممکن است مجبور شوید قید سیاحت در مشهد را بزنید و به زیارت اکتفا کنید. البته اگر قصدتان از سفر صرفا زیارت باشد می توان زمستان را نیز گزینه خوبی دانست. چرا که حرم امام رضا (ع) نیز در این فصل خلوت ترین روزها را به خود می بیند. بنابراین قیمت تور نیز اقتصادی ترین نرخ ممکن است.

با تمام این تفاسیر بهترین زمان تور شیراز به مشهد با قطار را می توان فصل های بهار و پاییز دانست. در این فصل ها هوا بسیار مطبوع است و شرایط برای سیاحت و زیارت کاملا مهیا است. از طرفی می توانید با فراغ بال بازارگردی کنید، به سرزمین موج های آبی بروید، از جاذبه های طبیعی دیدن کنید و غرق در رنگ های چشم نواز و دلفریب طبیعت شوید.

تور شیراز به مشهد با قطار (2)

بهترین فصل سفر از شیراز به مشهد با قطار

دیدنی های سفر در تور شیراز به مشهد با قطار

در تور شیراز به مشهد با قطار شما از شهرهایی مانند باجگاه، زیباشهر، زرقان، فتح آباد، قوام آباد، ابرکوه، تفت، حسن آباد، طبس، فردوس، بجستان، تربت حیدریه و ملک آباد عبور می کنید. اما از آنجایی که سوار بر قطار هستید امکان بازدید از این شهرستان ها و گشت و گذار در آن ها را ندارید. در نتیجه دیدنی های تور شیراز به مشهد با قطار صرفا به دیدنی های شهر مشهد محدود می شوند که به نوبه خود دنیایی از دیدنی های جذاب و منحصر به فرد است.

از جمله دیدنی های تور شیراز به مشهد با قطار می توان به گنبد سبز مشهد، آرامگاه پیر پالاندوز، خانه داروغه، خانه تاریخی پیشه وران، خانه فردوسی، باغ گیاه شناسی، دهکده شاندیز، چالیدره، باغ پرندگان و مراکز خرید و بازار سنتی رضا اشاره کرد. هر چند که شیرازی های عزیز دیدنی هایی چون باغ ارم، باغ نارنجستان، باغ دلگشا و باغ جهان نما در شهرشان دارند. با این حال دیدنی های مشهد نیز در نوع خود برای این عزیزان تازگی دارد و جذاب است.

تور شیراز به مشهد با قطار مناسب چه افرادی است؟

ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که تور شیراز به مشهد با قطار مناسب چه افرادی است؟ بهتر است چه کسانی با این تور راهی مشهد شوند؟ اگر جزو افرادی هستید که عاشق سفرهای دسته جمعی هستید، دنبال سفر به مشهد با قیمت اقتصادی هستید، می خواهید سفری امن داشته باشید، نمی خواهید درگیر پیدا کردن آدرس ها در مشهد شوید، نمی خواهید دغدغه رزرو هتل و کرایه کردن ماشین برای گشتن در شهر داشته باشید و می خواهید طبق یک برنامه ریزی دقیق از دیدنی های مشهد بازدید کنید، تور شیراز به مشهد با قطار مناسب شماست. سفر به مشهد از شیراز با قطار یک سفر طولانی است. پس بهتر است این سفر را با افرادی خوش انرژی و با صفا همسفر شوید که در واقع همراهان شما در تور هستند.

تور شیراز به مشهد با قطار (2)

تور شیراز مشهد با قطار

قیمت تور شیراز به مشهد با قطار چقدر است؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که مسافران در مورد تور شیراز به مشهد با قطار می پرسند، قیمت آن است. آنچه که با یقین می توان در مورد قیمت تور شیراز به مشهد با قطار گفت، اقتصادی بودن قیمت آن در قیاس با تورهای هوایی و زمینی از نوع اتوبوسی است. چرا که قیمت بلیط قطار در کشور ما نسبت به بلیط اتوبوس های VIP و بلیط هواپیما ارزان تر می باشد. با این حال پارامترهای زیادی در قیمت تور شیراز به مشهد با قطار دخیل هستند. از جمله این پارامترها می توان به تعداد روزهای سفر، رفت و برگشتی بودن بلیط، خدمات بیمه، خدمات پذیرایی، هزینه رزرو اقامتگاه، کلاس هتل، کلاس قطار، برنامه تور، سیاحتی بودن یا زیارتی بودن تور، های سیزن بودن یا لو سیزن بودن فصل برگزاری تور، تعداد مسافران تور و سیاست های قیمت گذاری مجموعه گردشگری اشاره کرد.

قیمت تور شیراز به مشهد با قطار برای افرادی که می خواهند بیشترین صرفه اقتصادی را در این سفر رقم بزنند یک قیمت کاملا مقرون به صرفه می باشد. جالب است بدانید که قیمت تور شیراز به مشهد با قطار در فصل های کم رونق سال قیمت کمتری می باشد. بنابراین اگر می خواهید با کمترین هزینه ممکن از شهر زیبای مشهد دیدن کنید، بهتر است در فصل های خلوت به این شهر سفر داشته باشید.

بهترین هتل های مشهد برای اقامت مسافران تور شیراز مشهد با قطار

تور شیراز به مشهد با قطار جزو اقتصادی ترین تورهای زیارتی و سیاحتی محسوب می شود. برای اغلب افرادی که راهی این سفر میشوند، هزینه یک عامل مهم است. به همین دلیل بهترین هتل های مشهد برای اقامت مسافران در تور شیراز به مشهد با قطار هتل هایی هستند که در عین لوکس بودن و دارا بودن خدمات و امکانات رفاهی، نرخ های اقتصادی داشته باشند. از جمله این هتل ها می توان به هتل کوثر، هتل آپادانا، هتل آفریقا، هتل سهند، هتل علمدار، هتل اطلس، هتل کارن، هتل سراج، هتل هاترا، هتل کیانا، هتل سارینا و هتل رضویه اشاره کرد. این هتل ها دسترسی خوبی به مراکز خرید، حرم امام رضا (ع) و مراکز دیدنی مشهد دارند. در عین حال دارای بهداشت بسیار خوب، چشم انداز زیبا و امکانات رفاهی عالی هستند.

تور شیراز به مشهد با قطار (3)

هتل های مشهد برای مسافران تور شیراز

کلام پایانی

تور شیراز به مشهد با قطار یک تور گردشگری از مبدا ایستگاه راه آهن شیراز واقع در 30 کیلومتری شیراز به مقصد ایستگاه راه آهن مشهد واقع در میدان راه آهن در 2 کیلومتری حرم امام رضا (ع) می باشد. اگر می خواهید یک سفر امن و اقتصادی با همسفرانی خوش انرژی و با صفا داشته باشید و از لحظه به لحظه این سفر لذت ببرید، سفر به مشهد از شیراز با قطار بهترین انتخاب شما خواهد بود. تور شیراز به مشهد با قطار در تمام روزهای سال برقرار می باشد. با این حال هزینه این تور در هر کدام از فصل ها متفاوت است. شما می توانید در این مسیر 24 ساعته از خدمات عالی قطارهای پلور سبز، امید، غزال و سریر استفاده کنید و لذت یک سفر سیاحتی زیارتی را از ابتدای راه بچشید.

  • تور قطار شیراز مشهد
  • قیمت تور شیراز مشهد با قطار
  • تور مشهد از شیراز با قطار فدک
  • قیمت تور لحظه آخری مشهد از شیراز
  • تور مشهد از شیراز با قطار ارزان قیمت
  • تخفیف تور مشهد از شیراز
  • قیمت کاروان مشهد از شیراز با اتوبوس
  • تور مشهد از شیراز ۱۴۰۲

 

منبع : ایران تراول 24