رزرو هتل و تور مشهد

تور ریلی مشهد از تهران ، تور مشهد با قطار از تهران


رزرو هتل در مشهد ، رزرو تور در مشهد لطفا جهت رزرو تور و هتل در مشهد فرم زیر را تکمیل نمایید

مشهد به عنوان یکی از پر ترافیک ترین مقاصد گردشگران زیارتی و سیاحتی ایران به حساب می آید. از گذشته تا امروز همواره مسافران و زائران بسیاری برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به مشهد سفر کرده اند. وجود مقدس و روحانی حضرت رضا (ع) در شهر مشهد باعث شده تا یکی از بزرگترین قطب های فرهنگی، زیارتی و گردشگری جهان اسلام و به خصوص مذهب تشیع در شهر مشهد شکل بگیرد.

اگرچه در سالیان گذشته سفر کردن امری سخت و همراه با مشکلات بود، اما خوشبختانه و به لطف پیشرفت صنایع مختلف از جمله صنعت حمل و نقل در کشور، سفر کردن بسیار راحت و آسان شده است. از هواپیما گرفته تا اتوبوس و قطار، گزینه های مختلف متعددی برای مسافران در بیشتر مسیرها ایجاد شده است. تور مشهد هم یکی از قدیمی ترین تورهایی است که در کشور برگزار می شود. زمانی افراد به صورت خانوادگی و با مینی بوس اقدام به راه اندازی این تور از نقاط مختلف کشور می کردند.
البته با گذر از آن دوران و توسعه و ارتقا سطح کیفی خطوط ریلی، تور ریلی مشهد هم به یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین تورهای کشور تبدیل شد. هر چند که سفر با هواپیما بسیار سریع و با خستگی کمتری همراه است، اما سفر با قطار جذابیت های خاص خود را دارد. تور ریلی مشهد از تهران هم یکی از جالب ترین و خاطره انگیزترین تورهایی است که به صورت ریلی از شهر تهران و به مقصد مشهد مقدس برگزار می شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با ویژگی های تور ریلی مشهد از تهران، مزایای سفر به مشهد با تور و مزایای استفاده از تور ریلی بیشتر آشنا شوید.

مزایای استفاده از تور مشهد با قطار از تهران

مزایای استفاده از تور ریلی مشهد تنها به چند مورد محدود و خلاصه نمی شود. اما به طور کلی افرادی که به دنبال سفر به صورت گروهی و با تور هستند، از لحظات جذاب بیشتری بهره مند می شوند. این جذابیت وقتی بیشتر می شود که خانواده ها و فامیل تصمیم می گیرند که همگی به صورت تور راهی مشهد مقدس شوند. حضور مستمر افراد در کنار یکدیگر چه در طول مسیر و چه در زمان اقامت در مشهد باعث شناخت بیشتر افراد از یکدیگر می شود.

تجربه های شخصی زندگی خود را به اشتراک می گذارند و حضور در کوپه های قطار در کنار هم، فرصت زیست اجتماعی را برای آنها فراهم می کند. در دنیای مجازی این روزها که همه افراد زندگی در واقعیت را به کلی فراموش کرده اند، سفر گروهی و در قالب تور، آن هم به صورت ریلی، فرصت هم کلام شدن و ارتباط اجتماعی واقعی را به افراد می دهد.
تور ریلی مشهد از تهران در کنار فرصت همزیستی، به افراد این امکان را می دهد تا با جذابیت های بصری مسیر خاطرات خوشی را در کنار دوستان و خانواده برای خود ایجاد کنند. گذر از مسیر ریلی شهرهایی همچون سمنان و دامغان امکان مشاهده زیبایی های کویر را فراهم می آورد. عبور از شاهرود و داخل شهر نیشابور جذابیت تور ریلی مشهد را به خصوص برای کم سن و سال تر ها بیشتر می کند.

البته امکانات رفاهی و خدمات شرکت های ریلی را نباید فراموش کرد. برخی از این شرکت ها خدمات بیشتر و بعضی دیگر هم خدمات استاندارد را ارائه می دهند. اما به طور کلی خدمات رفاهی کلیه قطارها از استاندارد مطلوبی برخوردار است که نظر اکثر افراد با سلایق مختلف را به خود جلب می نماید. قطار های مختلف سطح کیفی و نرخ متفاوتی دارند که در تعیین قیمت و هزینه تور نقش موثری دارند. برخی از قطار ها و خدمات آنها به شرح زیر است.

تور مشهد با قطار از تهران با قطار های 5 ستاره

یکی از جالب ترین ابتکارات شرکت های ریلی ارائه و به کارگیری قطار های 5 ستاره مخصوصا در مسیر تور ریلی مشهد می باشد. از آنجایی که شهر مشهد به شدت زائر پذیر می باشد، شرکت های ریلی قطار های متنوعی با نرخ های متفاوت و سطح کیفی خدمات مرتبط در این مسیر ارائه می دهند. از جمله قطار های 5 ستاره و لوکس که خدمات با کیفیتی را عرضه می کنند، می توان به قطار فدک و نورالرضا اشاره کرد.

البته قطارهای زندگی و سبز هم در ذیل قطار های 5 ستاره قرار می گیرند. همانطور که از تعداد ستاره های این قطارها مشخص است، کیفیت خدمات بسیار بالا می باشد. فضای کوپه ها با مبلمان لوکس و خوشخواب ساخته شده است. کوپه ها از نمایشگر های مجهز به وایرلس بهره می برند که با استفاده از اینترنت خود قطار، امکان تماشای برنامه های تلویزیونی را هم برای افراد فراهم می آورد. پک های کامل بهداشتی و خوراکی جذابیت حضور در این قطارها را بیشتر می کند.

تور ریلی مشهد از تهران (2)

ارائه غذاها، دسرها و نوشیدنی های متنوع و با کیفیت در کنار برخورداری از رستوران شیک و مجلل از دیگر امکانات این قطارها می باشد. تور ریلی مشهد با قطار های 5 ستاره، بدون شک یکی از به یاد ماندنی ترین سفر های زیارتی افراد به این شهر را رقم می زند. البته نکته دیگر که می توان به آن اشاره کرد تنوع تعداد قطار های 5 ستاره در مسیر تور ریلی مشهد از تهران است. این تنوع و کیفیت ممکن است در سایر مسیر های ریلی منتهی به شهر مشهد کمتر از تهران باشد.
تور ریلی مشهد از تهران و سایر شهر ها مزیت تنوع کیفی نوع قطار را برای مسافران دارد. اگر افراد به دنبال استفاده از خدمات لاکچری و لوکس هستند، با پرداخت هزینه بیشتر از قطار های 5 ستاره استفاده می کنند.

اما مزیت تور ریلی مشهد از تهران امکان انتخاب کیفیت قطار، با در نظر گرفتن هزینه های آن است. اگر سفری اساتدارد و با کیفیت مطلوب را در نظر گرفته اید و قدری بالا بودن هزینه ها مشکلی برای شما ایجاد نمی کند، تور ریلی مشهد از تهران را با قطار های 4 ستاره انتخاب کنید. قطار های غزال را می توان جز همین گروه دسته بندی کرد. کوپه های 4 تخته و خدمات پذیرایی مطلوب در کنار برخورداری از سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش تجربه جالبی از تور ریلی مشهد را برای مسافران این قطار ها به ارمغان می آورد.

تور ریلی مشهد از تهران (1)

تور مشهد با قطار از تهران با قطار های 3 ستاره

قطار های 3 ستاره یکی از مقرون به صرفه ترین قطار های موجود برای تور ریلی مشهد از تهران می باشند. اگر با توجه به مسائل مالی و با هدف تمرکز بر تفریح در شهر مشهد قصد سفر دارید، انتخاب این قطار ها را به شما پیشنهاد می کنیم. استاندارد بودن خدمات و کیفیت مناسب کوپه ها و امکانات داخلی آنها، به مسافران تجربه ای راحت و در عین حال خاطره انگیز را هدیه می دهد.

مسیر 900 کیلومتری از شهر تهران تا مشهد که بر روی ریل می باشد، به دلیل مسطح بودن مسیر ریلی مشکل و ناراحتی خاصی را برای مسافران به وجود نمی آورد. لذا قطار های کم هزینه تر، می توانند گزینه مناسب تری برای خانواده های پرجمعیت تر به حساب آیند. به خصوص اینکه حضور کل افراد خانواده در کوپه های کنار هم، تجربه ای خاص و شیرین را در طی مسیر به یادگار می گذارد.

تور مشهد با قطار از تهران و هزینه آن

مسلما برای انتخاب تور ریلی مشهد، توجه به هزینه ها یکی از مهم ترین نکاتی است که اکثر مسافران به آن توجه می کنند. البته اگرچه که هزینه ها در انتخاب تور ریلی مشهد برای افراد موثر هستند، اهداف سفر و تعداد مسافران هر خانواده نیز می تواند تعیین کننده باشد. عده ای از افراد به دلیل تعداد بالای نفرات تمایل به صرفه جویی بیشتر هستند، بنابراین تور های مقطوع تر و نزدیک به استاندارد را انتخاب می کنند. بعضی از افراد و به خصوص زوج های جوان که با هدف گذراندن ماه عسل در مشهد به این شهر سفر می کنند، تمایل دارند تور ریلی مشهد را با کیفیت بالا، لاکچری و لوکس رزرو نمایند.
تور های لوکس نه تنها فرصت استفاده از قطار های 5 ستاره و لذت حضور در کوپه های شیک را به آنها می دهد، بلکه اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره را برای آنها فراهم می کند. آنچه که در تعیین قیمت تور ریلی مشهد موثر است، کیفیت قطار ها و هتل ها و محل های اقامت مسافران است. طبیعتا هرچه کیفیت خدمات بیشتر باشد، قیمت تور بالاتر می رود. البته تعداد شب های اقامت نیز در تعیین قیمت تور ریلی مشهد موثر است.

کلام آخر
در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با مزایای سفر به مشهد با تور و ویژگی های مختلف تور مشهد با قطار از تهران بیشتر آشنا کنیم. برخی از مزایای استفاده از تور ریلی را برای شما برشمردیم و به اختصار توضیح دادیم. گفتیم که تور ریلی مشهد از تهران به مسافران امکان انتقال تجربه و شناخت اجتماعی بیشتر را فراهم می کند. لذت حضور دسته جمعی و زیارت خانوادگی را در حرم امام رضا (ع) برای خانواده ها به ارمغان می آورد. البته تنوع قیمت ها با در نظر گرفتن خدمات مختلف تور ریلی مشهد، چه در طول مسیر ریلی و چه در محل اقامت، از مهمترین مزیت های این تور به شمار می رود. جذابیت تور ریلی شهر مشهد نه تنها لذت حضور در مسیر ریلی، بلکه لحظه شماری برای زیارت مرقد مطهر امام رضا (ع) است.

تور مشهد با قطار ۴تخته از تهران
تور مشهد با قطار ۴تخته از تهران ارزان
تور مشهد با قطار از تهران ارزان
تور مشهد با قطار 6 تخته
قیمت بلیط قطار تهران مشهد با هتل
قیمت تور مشهد با قطار فدک از تهران
تور مشهد با قطار ۴تخته از تهران
تور مشهد با قطار ۴تخته از تهران ارزان
تور مشهد با قطار از تهران ارزان
قیمت بلیط قطار تهران مشهد با هتل
قیمت تور مشهد با قطار فدک از تهران
تور مشهد با قطار 6 تخته

 

منبع : ایران تراول 24