رزرو هتل و تور مشهد

تور رشت به مشهد با قطار ، تور مشهد از رشت با قطار


رزرو هتل در مشهد ، رزرو تور در مشهد لطفا جهت رزرو تور و هتل در مشهد فرم زیر را تکمیل نمایید

تور رشت به مشهد با قطار ، تور مشهد از رشت با قطار

تور رشت به مشهد با قطار یک تور مسافرتی از دل جنگل های زمرد نشان گیلان به سوی شهر نور و نیایش است. سفری که در آن باید یک مسیر 17 ساعته را درون کوپه قطار سر کنید. اما خوبی تور مشهد از رشت با قطار این است که در این سفر طولانی شما می توانید مناظر دل انگیز و طبیعت سرسبز را از پشت شیشه های قطار تماشا کنید. شما می توانید کتاب بخوانید، به رستوران قطار بروید و غذا سفارش دهید و یا به تماشای فیلم و گوش سپردن به موسیقی بپردازید.

تور رشت به مشهد با قطار یک تور سیاحتی زیارتی است که نقطه قوت آن امنیت بالای آن می باشد. در این سفر نه از خطرات جاده ای خبری است و نه از استرس سفرهای هوایی. در تور رشت به مشهد با قطار شما با خیال آسوده در ایستگاه راه آهن رشت سوار بر قطار میشوید و می دانید که به سلامت به مقصد می رسید. رسیدن به ایستگاه راه آهن مشهد، مصادف با آغاز یک سفر دل انگیز و رویایی در کنار همسفران خوش ذوق خواهد بود.

قطارهایی که تور رشت به مشهد دارند

بهترین شرکت های ریلی تور رشت به مشهد با قطار را پوشش دهی می کنند. اگر می خواهید بدانید که کدام قطارها در مسیر ریلی رشت به مشهد حرکت می کنند باید بگوییم که معروفترین آن ها قطار فدک است. زمانی که نام شرکت ریلی فدک به میان می آید همه ما به یاد امکانات فوق العاده قطارهای این شرکت می افتیم. شما می توانید توسط قطار 5 ستاره اکونومی پلاس فدک فطرس راهی تور مشهد از رشت با قطار شوید. این قطار حوالی عصر از رشت راه می افتد و صبح به مشهد می رسد. بنابراین شما می توانید تا غروب آفتاب از مناظر زیبای جنگلی لذت ببرید و بعد روی تختخواب های نرم و راحت قطار فدک به خواب بروید. صبح که چشم باز می کنید به مشهد رسیده اید. این بهترین انتخاب برای سفر به مشهد از رشت با قطار است.

قطار دیگری که تور رشت به مشهد با قطار را پوشش دهی می کند قطار رجا می باشد. قطار 5 ستاره زندگی یکی از بهترین قطارهایی است که شما را از رشت به مقصد مشهد می رساند. در این قطار امکانات فوق العاده ای همچون سرویس شام و صبحانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، پک خواب، حوله مرطوب، ویلچر، کتابخانه، سیستم تهویه عالی، سیستم صوتی تصویری، رستوران و اینترنت وای فای وجود دارد. زمانی که به مقصد مشهد می رسید حتی ذره ای خستگی و کسالت در وجودتان نخواهد بود. این قطار نیز حوالی 5 عصر حرکت می کند و حدود 10 صبح فردا به مشهد می رسد. لازم به ذکر است که قیمت بلیط قطار 5 ستاره رجا در مقایسه با قیمت بلیط قطار 5 ستاره فدک اندکی بیشتر است.

تور رشت به مشهد با قطار (2)

بهترین قطارهای تور رشت به مشهد

در کدام فصل تور رشت به مشهد با قطار را برویم؟

شهر رشت شهر چهار فصل است و به همین دلیل مردم خوش ذوق این منطقه در تمام فصل های سال از تور رشت به مشهد با قطار استقبال می کنند. اما اینکه در کدام فصل بهتر است تور رشت به مشهد با قطار را رزرو کنید موضوعی است که به بودجه شما، حال و هوای شما و هدفتان از سفر بستگی دارد.

به عنوان مثال اگر می خواهید تور رشت به مشهد با قطار را با مبلغ اقتصادی رزرو کنید بهتراست فصل های لو سیزن را برای سفر انتخاب کنید. فصل هایی مانند پاییز و زمستان فصل های کم رونق هستند و تعداد مسافران در مشهد کمتر است. از طرفی تقاضا برای تور مشهد از رشت با قطار نیز کمتر می باشد. همین موضوع باعث شده تا مجموعه های گردشگری برای جذب مسافر، قیمت تور رشت به مشهد با قطار را در نیمه دوم سال کاهش دهند.

اگر هدفتان از تور رشت به مشهد با قطار، گشت و گذار در مشهد است و بیشتر به قصد سیاحت راهی این شهر می شوید بهتر است بهار و تابستان را انتخاب کنید. اوایل پاییز نیز زمان خوبی برای تور رشت به مشهد با قطار است. در این فصل ها طبیعت شهر مشهد بسیار دیدنی است و می توانید در فضایی فرح بخش از مشهد دیدن کنید.

اگر قصدتان از تور رشت به مشهد با قطار صرفا زیارت است تقریبا تمام فصل ها گزینه خوبی هستند. با این حال فصل زمستان اقتصادی ترین و خلوت ترین فصل مشهد برای سفر است. در این فصل حرم امام رضا (ع) بسیار خلوت است و می توانید یک دل سیر زیارت کنید.

تور رشت به مشهد با قطار (3)

مناسب ترین فصل تور رشت مشهد با قطار

جذاب ترین دیدنی های تور رشت به مشهد با قطار کدام است؟

اگر می خواهید خاطراتی شیرین و به یاد ماندنی را در تور رشت به مشهد با قطار به ثبت برسانید، باید از دیدنی های ناب مشهد بازدید کنید. دیدنی های مشهد کم نیست و بازدید از آنها نیاز به زمان زیادی دارد. با این حال با توجه به تعداد روزهای سفر و برنامه ریزی های تور، می توانید بهترین دیدنی ها را گلچین کنید و به تماشای آن ها بروید. از جذاب ترین دیدنی های تور رشت به مشهد با قطار می توان به خانه داروغه، چالیدره، خانه توکلی، خانه ملک، پارک وکیل آباد، موزه مردم شناسی، جنگل جیغ، طرقبه، شاندیز، خانه اردکانی، باغ پرندگان، بازار سنتی رضا، گنبد هارونیه، آرامگاه خواجه ربیع، باغ موزه نادری، پارک مینیاتوری و موزه نان و قصر خورشید اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما در سفر به مشهد از رشت با قطار دیدنی های جذابی مانند جنگل های سرسبز و کوهستان های مه گرفته و مرتفع را رویت خواهید کرد که به نوبه خود بی مثال و شگفت انگیز هستند.

مسیری که در تور رشت به مشهد با قطار از آن عبور می کنید

خوب است که قبل از رزرو تور رشت به مشهد با قطار در مورد این مسیر ریلی اطلاعات داشته باشید. مسیر ریلی رشت به مشهد 1057 کیلومتر است. این مسیر تقریبا در مدت زمان 17 ساعت پیموده می شود. بنابراین شما باید بیش از نیمی از روز را درون قطار سپری کنید. خوشبختانه قطارهایی که این مسیر را پوشش دهی می کنند قطارهای 5 ستاره فدک و رجا و با امکاناتی عالی هستند. بنابراین طولانی بودن راه ذره ای خستگی در تن شما باقی نخواهد گذاشت. این مسیر فوق العاده زیباست و مناظر شگفت انگیزی را در آن رویت خواهید کرد. اغلب بخش های مسیر رشت به مشهد را مناطق جنگلی و سرسبز پوشش داده اند. بنابراین می توانید در این مسیر به صرف چای و قهوه و یا مطالعه کتاب بپردازید و همزمان منظره های رویایی بیرون را از نظر بگذرانید.

در تور رشت به مشهد با قطار شما از شهرهای فوق العاده زیبایی عبور خواهید کرد. می توانید در این مسیر دوربین عکاسی تان را آماده کنید و از این منظره های رویایی تصاویری زیبا و به یادماندنی به ثبت برسانید. شهرهای لولمان، آستانه اشرفیه، لاهیجان، رامسر، چالوس، آمل، قائمشهر، ساری، گرگان و بجنورد از جمله شهرهایی هستند که در تور رشت به مشهد با قطار از آنها عبور خواهید کرد.

تور رشت به مشهد با قطار (4)

مسیر زیبای تور رشت مشهد با قطار

تور رشت به مشهد با قطار مناسب چه افرادی است؟

سفر به مشهد از رشت از طریق راه های زمینی، هوایی و ریلی میسر است. با این حال به نظر شما تور رشت به مشهد با قطار مناسب کدام دسته از افراد است؟ این تور مسافرتی دارای قیمت اقتصادی می باشد، بنابراین اگر هزینه سفر برای شما مهم است این تور برای شماست. اگر می خواهید در امن ترین حالت ممکن مسیر رشت به مشهد را طی کنید، اگر می خواهید طبق یک برنامه دقیق و از پیش تعیین شده مشهدگردی کنید، اگر می خواهید در مسیر طولانی رشت به مشهد خستگی به تن شما باقی نماند و همراه همسفرانی خوش ذوق و پر انرژی حسابی خوش بگذرانید تور رشت به مشهد با قطار برای شماست.

قیمت تور رشت به مشهد با قطار چقدر است؟

اقتصادی بودن قیمت تور رشت به مشهد با قطار بر کسی پوشیده نیست. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این تور مسافرتی قیمت آن است. با این حال قیمت تور رشت به مشهد با قطار تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. از جمله این عوامل می توان به تعداد روزهای سفر، کلاس قطار، کلاس هتل، امکانات تور، برنامه ریزی های تور، بیمه و پذیرایی، فصل سفر و مکان های مورد بازدید اشاره کرد.

بهترین هتل های مشهد برای اقامت مسافران تور رشت مشهد با قطار

هتل های زیادی در مشهد برای مسافران تور رشت به مشهد با قطار وجود دارند. با این حال بهترین هتل ها آنهایی هستند که هم از لحاظ قیمت در سطح خوبی قرار دارند و هم دارای امکانات و خدمات قابل قبولی می باشند. از جمله بهترین هتل های مشهد برای مسافران تور رشت به مشهد با قطار می توان به هتل اطلس، هتل الماس، هتل الوند، هتل تارا، هتل جواد، هتل سایه و هتل آریو اشاره کرد.

کلام پایانی

تور رشت به مشهد با قطار فرصتی عالی برای سفر به شهر دیدنی مشهد از شمالی ترین شهر کشور است. این تور مسافرتی به قصد سیاحت و زیارت برگزار می شود. شما می توانید در تور رشت به مشهد با قطار با همسفرانی خوش ذوق و پر انرژی همراه شوید و لحظه های ناب و به یادماندنی ثبت کنید.

 

  • تور رشت به مشهد با قطار فدک
  • تور مشهد از رشت با قطار
  • تور مشهد از رشت با اتوبوس
  • تور رشت با قطار فدک
  • تور مشهد از رشت لحظه آخری

 

منبع : ایران تراول 24