رزرو هتل و تور مشهد

تور اراک به مشهد با قطار، تور مشهد با قطار از اراک


رزرو هتل در مشهد ، رزرو تور در مشهد لطفا جهت رزرو تور و هتل در مشهد فرم زیر را تکمیل نمایید

اگر از مردم ایران بپرسید که سفر به کدام شهر هرگز برای شما تکراری نمی شود، پاسخی که از اغلب آن ها دریافت خواهید کرد مشهد است. سفر به مشهد همیشه با ماجراجویی های جدید و حس و حالی تازه همراه است. فرقی ندارد از کدام شهر آهنگ سفر به مشهد را می کنید. این شهر نورانی همیشه پذیرای شما خواهد بود. تور اراک به مشهد با قطار یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری و زیارتی است که همواره با استقبال زیادی از سمت مردم اراک همراه می شود. سفر با قطار برای اغلب مردم خوشایند است چرا که امکان خوابیدن، استراحت، مطالعه، قدم زدن و در عین حال تماشای منظره بیرون برای آنها مهیا است. در تور اراک به مشهد با قطار شما متوجه طولانی بودن این مسیر نخواهید شد. به این دلیل که همراه همسفرهای پر انرژی و خوش ذوق تان لحظه هایی بی نهایت دلنشین را تجربه خواهید کرد.

بهترین قطارهای اراک به مشهد کدامند؟

یکی از چیزهایی که در تور اراک به مشهد با قطار برای مسافران مهم است، امکانات قطار می باشد. برای اغلب مسافران جای سوال است که بهترین قطارهای اراک به مشهد کدام قطارها هستند. هر چند که گرفتن بلیط قطار در اغلب مواقع به عهده مجموعه گردشگری می باشد، با این حال قطارهایی که از اراک به مشهد راهی می شوند شامل قطار سه ستاره پارسی، قطار چهار ستاره نوین، قطار چهار ستاره سروش، قطار چهار ستاره سریر و قطار چهار ستاره امید می باشند. قطار فدک مسیر اراک به مشهد را پوشش دهی نمی کند با این حال قطارهای اراک به مشهد به دلیل تمیزی فوق العاده، امکانات عالی، دارا بودن سرویس غذا، تهویه مناسب و راحتی قابل قبولی که برای مسافران به ارمغان می آورند معروف هستند. بنابراین در تور اراک به مشهد با قطار شما لحظه هایی به غایت دلنشین را در قطار تجربه خواهید کرد.

یکی از خوبی های قطارهای رجا در تور اراک به مشهد با قطار زمان عزیمت به مشهد مقدس می باشد. این قطار در حدود ساعت 10 تا 11 شب حرکت می کند و در حوالی عصر  فردا به مشهد مقدس می رسد. بنابراین شما می توانید با خیال آسوده به خوابی عمیق فرو بروید و در مسیر اراک تا مشهد انرژی تازه ای بگیرید. رسیدن به شهر عشاق در یک عصر دل انگیز و اقامه نماز عصر در حرم مطهر امام رضا (ع) صفای دیگری دارد که در تور اراک به مشهد با قطار تجربه خواهید کرد.

تور مشهد به اراک با قطار (1)

قطارهای تور اراک به مشهد

خدماتی که در تور اراک به مشهد با قطار ارائه می شوند

در تور اراک به مشهد با قطار شما خدمات مختلفی را از سمت تور گردشگری دریافت می کنید. دریافت این خدمات موجب شده تا بتوانید بدون نگرانی به سیاحت و زیارت بپردازید. خدماتی که در تور اراک به مشهد با قطار ارائه می شوند شامل خدمات رزرو هتل، زیارت از حرم امام رضا (ع)، بازدید از مکان های تاریخی فرهنگی، بازدید از مکان های گردشگری و تفریحی، گشت و گذار در مراکز خرید و صبحانه و ناهار و شام می شوند. البته این خدمات با توجه به هزینه ای که برای تور پرداخت کرده اید و تعداد روزهای سفر شما متفاوت خواهد بود. از طرفی برخی تورها از نوع گردشگری و برخی دیگر از نوع زیارتی هستند. بنابراین مکان های مورد بازدید شما با توجه به نوع تور متفاوت خواهند بود.

دیدنی های سفر در تور اراک به مشهد با قطار

یکی از اهداف اصلی تور اراک به مشهد با قطار بازدید از دیدنی های منحصر به فرد مشهد است. اراک به نوبه خود سرشار از دیدنی های شگفت انگیز و جذاب می باشد که از جمله آنها می توان به موزه حمام چهار فصل، کلیسای مسروپ مقدس، تالاب میقان، برج شیشه، بازار تاریخی، مقبره شاه غریب، مقبره شاه قلندر، مقبره پیرمراد، قلعه حاج وکیل و موزه سلطان آباد اشاره کرد. با این حال نمی توان دست از دیدنی های جذاب مشهد کشید. بسیاری از اراکی های عزیز با هدف بازدید از دیدنی های جذاب مشهد راهی این شهر می شوند.

یکی از جذابیت های تور اراک به مشهد با قطار را می توان زیارت از مرقد مطهر آقا امام رضا (ع) دانست. حرم امام رضا (ع) که میعادگاه عاشقان و دل خستگان امام مهربانی هاست، یکی از اولین مکان هایی است که مسافران و گردشگران برای زیارت به آنجا می روند. از دیگر دیدنی های تور اراک به مشهد با قطار می توان به مسجد گوهرشاد، موزه نادرشاه افشار، دهکده شاندیز، پارک وکیل آباد، طرقبه، باغ گیاه شناسی، سرزمین موج های آبی، پارک علمی پروفسور بازیما، خانه ملک، آرامگاه فردوسی شاعر، حمام شاه و خانه داروغه و چالیدره اشاره کرد. خلاصه اینکه در تور اراک به مشهد با قطار شما می توانید یک دل سیر از مشهد دیدن کنید و دست پر به خانه بازگردید.

تور مشهد به اراک با قطار (2)

دیدنی های تور اراک به مشهد

قیمت تور اراک به مشهد با قطار چقدر است؟

اگر قرار باشد یکی از جنبه های مثبت تور اراک به مشهد با قطار را بیان کنیم، بی شک باید به قیمت اقتصادی این تور اشاره داشته باشیم. قیمت تور اراک به مشهد با قطار اقتصادی تر از تورهای هوایی می باشد. همین موضوع توانسته در اوضاع اقتصادی فعلی، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. جالب است بدانید که قیمت تور اراک به مشهد با قطار به مراتب اقتصادی تر از تورهای زمینی با اتوبوس است. چرا که در کشور ما قیمت بلیط قطار از بلیط اتوبوس های VIP منصفانه تر می باشد. پارامترهای مهمی چون تعداد روزهای سفر، خدمات تور مانند بیمه و پذیرایی، کلاس هتل، کلاس قطار، فصل سفر، زیارتی یا سیاحتی بودن تور، تعداد مسافران تور، سیاست های مجموعه گردشگری در قیمت گذاری و مکان هایی که قرار است از آن ها بازدید کنید همگی در قیمت تور اراک به مشهد با قطار تاثیرگذار هستند.

جالب است بدانید که در برخی اوقات سال، مجموعه های گردشگری تخفیف های خوبی روی تورهای مشهد می گذارند که این موضوع شامل حال تور اراک به مشهد با قطار نیز می شود. بنابراین اگر دنبال قیمت های اقتصادی تر هستید گوش به زنگ باشید و پیگیر تخفیفات این مجموعه ها باشید.

مسیری که در تور اراک به مشهد با قطار طی می کنید

مسیری که در تور اراک به مشهد با قطار طی می کنید یک مسیر 16 ساعته است که در یک نگاه مسیری طولانی به نظر می رسد. اما شما قرار است در این سفر با همسفرانی خوش ذوق همراه شوید که همگی یک مقصد مشترک دارید. بنابراین طولانی بودن مسیر چندان شما را اذیت نخواهد کرد و چه بسا در انتهای مسیر از لحظه هایی که کنار همراهان و همسفران خود سپری کرده اید نهایت لذت را برده باشید. در تور اراک به مشهد با قطار شما از ایستگاه های مختلفی چون قم، تهران، بیابانک، لارستان، شاهرود، کاشمر و مشهد عبور می کنید.

تور مشهد به اراک با قطار (3)

مسیر تور اراک مشهد با قطار

مبدا و مقصد سفر در تور اراک به مشهد با قطار کجاست؟

برای سفر به مشهد از اراک با قطار باید وارد ایستگاه راه آهن اراک شوید که آدرس آن خیابان شهید شیرودی، خیابان چهار سرباز، میدان راه آهن می باشد. بسیار مهم است که برای راهی شدن به مشهد با تور اراک به مشهد با قطار حتما راس موعد مقرر در ایستگاه حضور داشته باشید چرا که قطار حتی یک دقیقه هم برای شما منتظر نخواهد ماند و راس ساعت حرکت می کند. در مشهد نیز شما در ایستگاه راه آهن که واقع در بلوار راه آهن می باشد پیاده می شوید. این ایستگاه در حدود 2 کیلومتر با حرم متبرک امام رضا (ع) فاصله دارد و می توانید بوی خوش عرفان را همین فاصله حس کنید.

بهترین هتل های مشهد برای اقامت مسافران تور اراک مشهد با قطار

یکی از خدماتی که در تور اراک به مشهد با قطار ارائه می شود، خدمات مربوط به اقامت در هتل است. مجموعه های گردشگری با ارائه این خدمات شما را از دردسرهای پیدا کردن هتل به ویژه در روزهای پر ترافیک سال خلاص کرده اند. طبیعی است که یکی از اهداف گردشگران برای راهی شدن با تور اراک به مشهد با قطار بهره مند شدن از قیمت های اقتصادی است. از این جهت بهترین هتل های مشهد برای اقامت مسافران را می توان هتل مرمر، هتل آپارتمان حسام، هتل میبد، هتل نسیم، هتل رونا، هتل اطلس، هتل گل سرخ، هتل گوهر، هتل سراج و هتل بشری دانست. این هتل ها دارای تعرفه اقتصادی هستند و در عین حال موقعیت جغرافیایی خوبی دارند و بهداشت در آن ها به خوبی رعایت شده است.

تور مشهد به اراک با قطار (2)

هتل های اقتصادی تور اراک مشهد با قطار

کلام پایانی

تور اراک به مشهد با قطار یکی از محبوب ترین تورهای گردشگری و زیارتی است که مردم خوش ذوق اراک می توانند به واسطه آن راهی شهر نورانی مشهد شوند. از مهمترین مزیت های تور اراک به مشهد با قطار می توان به اقتصادی بودن تور، همسفر شدن با مسافران خوش ذوق، بهره مندی از بیمه سفر، شادی و شور بیشتر در سفر، عدم نگرانی از بابت هتل، عدم نگرانی از بابت بلد نبودن مسیرها و بازدید از مکان های دیدنی طبق برنامه ریزی اشاره کرد. لحظه به لحظه سفر شما در تور اراک به مشهد با قطار طبق زمانبندی حرفه ای و اصولی سپری خواهد شد. بی شک شما در این سفر لحظه های ناب و پر خاطره ای را در ذهنتان ثبت خواهید کرد.

  • قیمت تور مشهد با قطار فدک از اراک
  • تور مشهد با قطار از اراک
  • کاروان حاج باشی اراک
  • کاروان اراک به مشهد اتوبوس 
  • تور اراک مشهد با هواپیما
  • آژانس مسافرتی اراک مشهد
  • قیمت تور اراک به مشهد با قطار
  • تور مسافرتی عظیم اراک

منبع : ایران تراول 24