جاذبه گردشگری مشهد

آدرس مهم ترین مراکز خرید مشهد + معرفی


رزرو هتل در مشهد ، رزرو تور در مشهد لطفا جهت رزرو تور و هتل در مشهد فرم زیر را تکمیل نمایید

شهر مشهد یکی از پر بازدید ترین شهر های ایران است و این مسئله باعث شده که مراکز خرید مشهد به عنوان یکی از جاذبه های مهم این شهر شناخته شوند.
سالانه میلیون ها مسافر به این شهر سفر می کنند. از آن جایی که این شهر پر از جاذبه های طبیعی، تاریخی، تفریحی و زیارتی است مراکز خرید جایگاه بسیار مهمی را در این شهر خواهند داشت.
مسلم است هر فردی که به مشهد می رود دوست دارد به همراه خود محصولاتی را به عنوان یادگاری ببرد. به این دلیل است که نیاز دارد مهم ترین مراکز خرید مشهد را بشناسد تا بهترین خرید خود را داشته باشد.
از این رو تصمیم گرفتیم که در این مقاله مهم ترین مراکز خرید مشهد را به همراه آدرس دقیق آن ها به شما معرفی کنیم تا هنگام سفر با مشکلی مواجه نشوید‌.

چرا باید مهم ترین مراکز خرید مشهد را بشناسیم؟

شهر مشهد بازار های بسیار زیادی دارد به طوری که این بازارها ۷۰ درصد شهر را پوشش می دهند. تنوع بازار ها و مراکز خرید مشهد بسیار بالا است و این مسئله ممکن است خریدار را گیج کند.
مسافر در هنگام سفر نیاز شدیدی به صرفه جویی در زمان دارد از این رو عدم شناخت مراکز خرید مشهد و سرگردان شدن بین صد ها مرکز خرید منجر به از دست رفتن زمان، احساس سرگردانی و استرس خواهد شد. در نتیجه اوقات مسافر به تلخی خواهد گذشت.
به علاوه ی این مسائل می توانیم به پیدا کردن بهترین و مهم ترین مراکز خرید مشهد اشاره کنیم که شناخت آن ها به ما کمک می کند خرید با کیفیتی داشته باشیم. همانطور که می دانید خرید با کیفیت نیازمند کیفیت تولید و قیمت مناسب محصولات می باشد. از بین مراکز این شهر به طور حتم مراکز خرید بی کیفیتی وجود دارد که علاوه بر ارائه ی اجناس بی کیفیت هزینه های نسبتاً بالایی از مسافر می گیرند.

اهمیت اعتبار مراکز خرید شهر مشهد در چیست ؟

شناخت اعتبار مراکز خرید مشهد از اهمیت بالایی برخوردار است. به این دلیل که برخی از سو استفاده کنندگان از غریبگی مسافر و عدم شناخت آن به منطقه و اجناس سو استفاده می کنند. در نتیجه اجناس تقلبی را با قیمت محصولات اصل به مسافر می فروشند.

مهم ترین مراکز تجاری مشهد چه ویژگی هایی دارند؟

از ویژگی های مراکز خرید مشهد که در بخش بعدی آن ها را معرفی می کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • آدرس مشخصی دارند و در مکان های شناخته شده ای قرار گرفته اند.
  • از اعتبار خوبی برخوردار هستند.
  • کیفیت اجناس ارائه شده در این مراکز بالا است و محصولات اصل را می توان به راحتی در آن ها یافت.
  • این مراکز خرید تنوع محصولات زیادی دارند و به مسافر کمک می کنند تا با کمترین زمان بیشترین نیازهای خود را از یک مکان خریداری کند.
  • اکثر مراکز خرید مشهد دارای پارکینگ هستند تا در صورتی که نیاز دارید وسیله ی نقلیه ی خود را در آن با خیال راحت پارک کنید.
  • امنیت و حراست موجود در این مراکز خرید باعث افزایش اعتبار این مراکز شده است.

مهم ترین مراکز خرید مشهد کدام اند؟

  • مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

این مجتمع تجاری زیبا یکی از مهم ترین مراکز خرید مشهد است که ظاهر آن ترکیبی از معماری اسلامی و مدرن می باشد. بیش از ۱۴۰۰ واحد تجاری در این مرکز شش طبقه در حال فعالیت است. در این مجتمع هر آنچه که لازم دارید را به راحتی می توانید خریداری کنید.
کیفیت جنس ها و تنوع محصولات در این مجتمع بسیار بالا است. این مجتمع علاوه بر مغازه های فروشگاهی دارای رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، نماز خانه و غیره می باشد.
مرکز خرید الماس شرق از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب در حال فعالیت است و در ساعات دیگر روز تعطیل می باشد.
⦁ آدرس دقیق: مشهد، بین میدان بهارستان و میدان سپاد، نرسیده به پارک آبی ساحلی آفتاب

الماس شرق مشهد

 

  • مجتمع برجی تجاری آرمیتاژ مشهد

مجتمع آرمیتاژ جزء لاکچری ترین مراکز خرید مشهد است. این گونه که می توانید لوکس ترین کالا ها را از این مجتمع خریداری کنید. مجتمع تجاری آرمیتاژ یک مجتمع تجاری فول آپشن است که شامل ۳۴ طبقه می باشد. از طبقات منفی تا مثبت سه ی آن می توانید خرید های تجاری خود را انجام دهید. در این مجتمع انواع کالای خواب، مبلمان و غیره را در تنوع بالایی می توان یافت.
⦁ آدرس دقیق: بلوار خیام شمالی، نرسیده به منطقه گردشگری سپاد، بهارستان ۶

مجمتع آرمیتاژ مشهد

 

  • مجتمع خرید پروما مشهد

مجتمع تجاری پروما یکی از اولین و معروف ترین مراکز خرید مشهد است. این مجتمع چهار طبقه به دلیل تنوع بالا در عرضه انواع کالا ها و خوراکی ها از محبوبیت خوبی برخوردار می باشد.
نوع کالا ها اعم از لوازم، پوشاک، شهربازی سرپوشیده و غیره در هر طبقه ای به صورت جداگونه دسته بندی شده است تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.
⦁ آدرس دقیق: پس از میدان جانباز، بلوار جانباز

مجمتع پروما مشهد

 

  • مجتمع خرید کیان سنتر مشهد

مجتمع کیان سنتر نیز یکی از مراکز خرید لوکس شهر مشهد به حساب می آید. این مجتمع ۶ طبقه ای هر آنچه که به ذهنتان می رسد را عرضه می کند. در نتیجه می توانید خرید لذت بخشی را در این مجتمع تجربه کنید.
⦁ آدرس دقیق: بین بلوار جانبازو بلوار فرامرز عباسی

مچتمع کیان سنتر

 

  • مجتمع تجاری آرمان مشهد

مجتمع تجاری آرمان یکی از محبوب ترین مراکز خرید مشهد به حساب می آید. غار و آبشار های مصنوعی بسیار زیبای این مجتمع باعث معروف شدن آن شده است. از ویژگی های این مرکز خرید می توانیم به نزدیکی آن به حرم امام رضا (ع) اشاره کنیم. هر آنچه که دوست دارید را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.
⦁ آدرس دقیق: خیابان نواب صفوی، نرسیده به بلوار وحدت در نزدیکی هتل فیروزه توس

مرکز خرید آرمان مشهد

مراکز خرید با قیمت مناسب

  • بازار مرکزی مشهد

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید مشهد می باشد که از سال ۱۳۷۷ در حال فعالیت است. بازار مرکزی یکی از مهم ترین مراکز خرید سوغات مشهد می باشد. اگر قصد شما خرید سوغات این شهر است در بازار مرکزی بالاترین تنوع سوغات را خواهید یافت.
⦁ آدرس دقیق: خیابان شیرازی، روبه روی پاساژ فیروزه

بازار مرکزی مشهد

 

  • بازار رضا مشهد

بازار بزرگ رضا یکی از مهم ترین مراکز خرید مشهد است. به طوری که محال است مسافری به این شهر سفر کند و از این بازار دیدن نکند. این بازار یکی از قدیمی ترین بازار های این شهر است که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارد. دسترسی آسان به این بازار یکی از ویژگی های محبوب آن می باشد.

بازار بزرگ رضا ظاهر سنتی و شبه معنوی خود را در طی سالیان درازی نگه داشته است. از این بازار می توانید انواع سوغات های این شهر را بیابید و با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

زیبا ترین انگشتر های فیروزه، با کیفیت ترین زعفران ها، نبات، شیرینیجات و غیره در این بازار موجود است. هر کسی که به این بازار سر بزند محال است از آن با دست های خالی بیرون بیاید.

⦁ آدرس دقیق: زیر گذر حرم، فلکه آب (بیت المقدس)، خیابان شیخ طوسی

بازار رضا مشهد

  • بازار هفده شهریور مشهد

این بازار یکی از ارزان ترین مراکز خرید مشهد به حساب می آید. بیشترین محصولاتی که در این بازار عرضه می شوند در حوزه ی پوشاک می باشند. انواع لباس های زنانه، مردانه، بچگانه و غیره را در این بازار می توانید پیدا کنید. عمده فروشان در این بازار حضور گسترده ای دارند. و این مسئله در پایین بودن قیمت اجناس این بازار بی تاثیر نیست.
⦁ آدرس دقیق: خیابان هفده شهریور، سرنبش شهریور ۹

بازار 17 شهریور مشهد

  • مجتمع خرید فردوسی مشهد

مجتمع خرید فردوسی نیز یکی از محبوب ترین مراکز خرید مشهد می باشد. این محبوبیت به دلیل تنوع بالا و قیمت مناسب این مجتمع است. هر نوع کالایی را می توانید از این مرکز خرید کنید.
⦁ آدرس دقیق: میدان گلشور، بلوار نبوت

بازار فردوسی مشهد

 

منبع : ایران تراول 24